ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین بنچمارک LG G4 Pro نشان می دهد این تلفن هوشمند نسخه بهبود یافته پرچمدار فعلی خواهد بود

هرچند در ماه های گذشته شاهد انتشار اخبار و شایعات مختلفی در مورد تلفن های هوشمند بعدی LG بوده ایم، اما به طور کلی هنوز مشخص نشده این شرکت چه محصولاتی را برای رونمایی در مراسم ۹ مهرماه خود ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۷ مهر ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

هرچند در ماه های گذشته شاهد انتشار اخبار و شایعات مختلفی در مورد تلفن های هوشمند بعدی LG بوده ایم، اما به طور کلی هنوز مشخص نشده این شرکت چه محصولاتی را برای رونمایی در مراسم ۹ مهرماه خود در نظر گرفته است.

یکی از محصولات احتمالی می تواند تلفن هوشمند V10 باشد که بر اساس تصاویر فاش شده به دو نمایشگر مجهز است و گزینه دیگر نیز LG Class نام دارد که سازنده کره ای مدتی پیش آن را به بازار همین کشور عرضه کرد.

اکنون نیز نتیجه بنچمارک GFXBench از یک محصول دیگر با شماره مدل H900 و نام LG G4 Pro منتشر شده که بر اساس خصوصیات سخت افزاری آن، می توان گفت یک نسخه ارتقا یافته از پرچمدار فعلی این شرکت خواهد بود، مشخصاتی که شامل نمایشگر ۵.۷ اینچی QHD و ۴ گیگ رم (۱ گیگ بیشتر از نسخه فعلی) می هستند.

دیگر خصوصیات G4 Pro نیز به G4 شباهت دارد که از جمله آنها می توان به دوربین اصلی ۱۵ مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری 4K، دوربین جلو ۵ مگاپیکسلی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی و چیپست ۶ هسته ای اسنپدراگون ۸۰۸ اشاره کرد که مورد آخر نشان می دهد این شرکت هنوز هم تمایل دارد خود را از مشکلات احتمالی استفاده از اسنپدراگون ۸۱۰ دور نگه دارد.

هرچند در مورد زمان عرضه این محصول نمی توان نظر قطعی داد، اما با توجه به اینکه تلفن هوشمند یاد شده از نسخه ۵.۱.۱ اندروید آب نبات چوبی بهره می برد، می توان گفت احتمال آغاز عرضه از هر زمان وجود دارد و لازم نیست تا آماده شدن نسخه مارشملو برای این محصول انتظار بکشیم.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید تا تصویر بنچمارک منتشر شده را مشاهده نمایید.

LG-G4-Pro-benchmark-640x485

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • bagher
    bagher | ۲ آذر ۱۳۹۴

    والا من که جی 3 دارم داغی توش ندیدم
    دوربینشم که بدون تعصب فوق العاده هس و به راحتی میتونه رقبای سر سختی مثله اس 6 ,ام9 ,پی 8 و آیفون 6 پلاس رو پشت سر بزاره
    البته اینا هم که عرض کردم دورببن عالی دارن
    در کل ببخشید وقت تون رو گرفتم هیچ تعصبی هم رو هیچ برندی ندارم با تشکر

  • ژانکلودجمالی نژاد09339434229
    ژانکلودجمالی نژاد09339434229 | ۹ مهر ۱۳۹۴

    به هرحال ببخشید و موفق باشید و مطمئن باشید این مواردی که شما نگرانش بودید و از من پرسیدید در مورد من و عرایظم که بر طبق تجربه عملی و واقعیت موجود هستن مشکلی نداره مطمئن باشید درست هستن و مشکل از محصول هست و کمی و میشه گفت کمی رگه های جانب داری در فرمایشات شما , یا همون جانب داری غیر مستقیم ! مطمئن باشید و فراموش نکنید هیچ بقالی نمیگه ماستم ترش هس! آره تا دلتان بخواهد از جی3 و جی4 تعریف موجود هس اما

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی