ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل واچ 2 احتمالا در نیمه دوم سال 2016 عرضه می شود

زمانی که اپل واچ اوایل امسال عرضه شد، با استقابلی گسترده مواجه گشت و توانست قدرتی دوچندان به این بخش از تکنولوژی های پوشیدنی بخشد. بدون شک این ساعت یکی از بهترین محصولات این حوزه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۷ مهر ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

زمانی که اپل واچ اوایل امسال عرضه شد، با استقابلی گسترده مواجه گشت و توانست قدرتی دوچندان به این بخش از تکنولوژی های پوشیدنی بخشد. بدون شک این ساعت یکی از بهترین محصولات این حوزه به حساب می آید اما آیا می توان آن را در لیست بهترین محصولات اپل قرار داد؟ شاید نه، اما کوپرتینویی ها قصد دارند با ساخت نسل دوم این ساعت، فوق العاده بودن تکنولوژی خود را اثبات کنند.

پیش از این در مورد نسل دوم اپل واچ شنیده بودیم و واضحا نباید تا انتهای سال 2015 که اندکی بیش از سه ماه به پایان آن باقی مانده، منتظر عرضه و حتی معرفی آن باشیم. اپل واچ سال 2014 معرفی شد و اوایل امسال بود که به بازار آمد اما تحلیلگران معتقدند ساعت بعدی حداقل 6 یا 3 ماه انتهایی سال 2016 به بازار نخواهد آمد.

در یادداشتی که اخیرا توسط Cowen & Company، شرکت تحقیقاتی و آماری منتشر شده، گفته می شود که تامین کنندگان آسیایی قطعات ساعت اپل، تاریخی زودتر از نیمه دوم سال 2016 را برای فروش محصولات خود به اپل در نظر ندارند.

این کمپانی در بخشی از یادداشت خود به عرضه 18 میلیون اپل واچ دیگر تا انتهای سال میلادی جاری اشاره کرده است. اما این رقم مجموعا برای سال آینده (جمع هر دو اپل واچ)، 45 میلیون واحد تخمین زده شده. اپل واچ 2 احتمالا از یک دوربین فیس تایم ساده بهره خواهد برد و طراحی متفاوتی دارد. باریک تر شدن آن و عمر باتری بهتر از دیگر نکاتی هستند که بسیار به آن اشاره شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • aQayeKASEB
    aQayeKASEB | ۷ مهر ۱۳۹۴

    خبر بدي براي من بود :(

    من تازه Apple Watch With Milanese loop رو خريدم :(

    ولي فك ميكنم اين ساعت قابليت هاي زيادي رو ميتونه داشته باشه ولي اپل همه ي اونهارو در دسترس نذاشته كه البته با آپديت watchOS 2 اوضاع يكم بهتر شد ولي نميدونم اين چه سياستي هستش كه اپل داره ...

  • Ali
    Ali | ۷ مهر ۱۳۹۴

    معمولا محصولات اپل تو نسخه دومشون پیشرفت اصلی رو میکنن.
    معمولا سری های اول زیاد قوی نیستند و بیشتر جنبه آزمایشی دارن.
    اما از نسل دوم به بعد کم کم به بلوغ میرسن

  • drona
    drona | ۷ مهر ۱۳۹۴

    اپل واچ که خیلی برام جذاب نبود ببینیم نسخه ی بعدی چه می کنه.

  • امیر
    امیر | ۷ مهر ۱۳۹۴

    الان اپل واچ چند تومنه؟

مطالب پیشنهادی