ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دومین دوره مسابقات فن آورد برگزار خواهد شد

فن آورد رویدادی است که تلاش می کند تا پلی باشد میان نیروهای مستعد کار و شرکت هایی که به دنبال جذب بهترین ها هستند. در این رویداد رقابتی چالش برانگیز میان نیروهای مستعد برگزار ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۷ مهر ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۴

فن آورد رویدادی است که تلاش می کند تا پلی باشد میان نیروهای مستعد کار و شرکت هایی که به دنبال جذب بهترین ها هستند. در این رویداد رقابتی چالش برانگیز میان نیروهای مستعد برگزار خواهد شد تا در نهایت ضمن رتبه بندی آن ها، افراد برتر به بهترین شرکت های بازار کار معرفی گردند.

این رویداد که با همکاری انجمن نخبگان دانشگاه صنعتی شریف و معاونت پژوهشی این دانشگاه برگزار می گردد، امسال دومین دوره خود را پشت سر می گذارد. رقابت ها در این دوره در شش رشته برنامه نویسی کامپیوتر، برنامه نویسی تلفن های هوشمند، دادی کاوی، برق، معماری و گرافیک صورت می پذیرد و علاقه مندان تا ۲۰ مهر ماه برای ثبت نام فرصت دارند.

به گفته دبیرخانه فن آورد، دومین دوره این رقابت ها با جوایز بسیاری نیز همراه خواهد بود. گواهی معتبر مهارتی و معرفی به شرکت‌های معتبر از طرف انجمن نخبگان دانشگاه صنعتی شریف، اهدای بیش از 120 سکه بهارآزادی به نفرات برتر و ارایه تضمین استخدام، از جمله جوایزی هستند که در این رویداد به برندگان اهدا خواهد شد.

شایان ذکر است که مرحله اول فن آور به صورت اینترنتی برگزار می شود و راه یافتگان به مرحله دوم، به صورت حضوری با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. در نهایت نیز مرحله آخر مسابقات که با شرکت ۵۴ نفر نخست برگزار می گردد، در قالب برنامه ای تلویزیونی اجرا می گردد.

شما نیز در صورتی که علاقه مند به حضور در دومین دوره فن آورد هستید، می توانید جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت این مجموعه مراجعه فرمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • محمد حسین
    محمد حسین | ۹ مهر ۱۳۹۴

    منظور از گرایش هویت بصری طراحی هویت سازمانی می باشد (نظیر طراحی لوگو و غیره)
    و منظور از چند رسانه ای یا طراحی سایت UX (یا به عبارت دیگر UI می باشد) البته از نظر طراحی

    و در رشته برنامه نویسی کامپیوتر نیز گرایش طراحی وب گنجانده شده که به معنی پیاده سازی UI از طریق برنامه نویسی می باشد.

  • Siamak Gol
    Siamak Gol | ۷ مهر ۱۳۹۴

    توی بخشِ گرافیکِ این مسابقه.. نوشته: طراحیِ هویتِ بصری!..
    دقیقا منظور از هویتِ بصری، اینترفیسِ یا چیزِ دیگه؟

مطالب پیشنهادی