ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پرچمدار بعدی سونی در نیمه دوم سال ۲۰۱۶ و بدون تغییر کلی در طراحی معرفی خواهد شد

سونی در حاشیه نمایشگاه IFA 2015 از خانواده جدید پرچمدار جهانی خود رونمایی به عمل آورد و این در حالی بود که در سال جاری، شاهد معرفی موبایل های دیگری از این تولید کننده بزرگ ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۷ مهر ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

سونی در حاشیه نمایشگاه IFA 2015 از خانواده جدید پرچمدار جهانی خود رونمایی به عمل آورد و این در حالی بود که در سال جاری، شاهد معرفی موبایل های دیگری از این تولید کننده بزرگ نیز بودیم که البته نمونه هایی از آنها صرفا برای کشورهای ژاپن و یا آمریکا تولید شده بودند.

در سال پیش نیز شرکت ژاپنی تصمیم گرفته بود تا پرچمداران خود را در بازه زمانی شش ماهه بروز رسانی نماید. اکنون ولی خبر می رسد که سونی این تصمیم را دست خوش تغییر نموده و تصمیم دارد سیکل زمانی بروز رسانی پرچمدار خود را دوباره به شکل سالانه در آورده و محصول قدرتمند بعدی اش را در نیمه دوم سال ۲۰۱۶ عرضه نماید. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

از ابتدای تولد سری اکسپریا Z تا کنون، شاهد استفاده سونی از زبان طراحی آمنی بالانس بوده ایم که این کمپانی بزرگ مدعیست توانسته در گذر زمان، آن را بهبود بخشیده و به تکامل برساند.

خانم Rikke Gertsen Constein، یکی از کارمندان ارشد بخش طراحی سونی موبایل، در مصاحبه ای که اخیرا داشته، خبرهای تازه ای در مورد سیاست های جدید سونی می دهد و می گوید که این شرکت در زمانی کنونی هیچ تصمیمی بر کنار گذاشتن زبان طراحی «OmniBalance» ندارد و در آینده نیز شاهد بهره گیری از همین گونه طراحی خواهیم بود که در واقع توانسته به محصولات همراه سونی، هویت بخشی کند.

sony_xperia_z5_family_display-w600

وی همچنین عنوان نموده که مدیران ارشد سونی به این طراحی علاقه ای بسیار دارند و بر همین اساس، بعید به نظر می رسد که در آینده نیز شاهد دگرش بخش های زیادی در طراحی پرچمداران سونی باشیم. او همچنین خبر می دهد که البته برخی موبایل ها، نقاط متمایز کننده ای دارند؛ برای مثال، جنس بخش پشتی بدنه تلفن همراه اکسپریا Z5 از شیشه ای مات تشکیل شده و این در حالیست که در نمونه پریمیوم، جنس شیشه براق و انعکاس دهنده نور است اما به طور کلی، زبان طراحی حالت یکسانی دارد.

او در میان گفته هایش همچنین اشاره می کند که پرچمدارهای بعدی سونی در نیمه دوم سال های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ از راه خواهند رسید. چنین حالتی، احتمالا به آن معناست که می توانیم شاهد تغییر رویکرد سونی در عرضه تلفن های هوشمندش باشیم و هر سال، انتظار یک پرچمدار را بکشیم اما از سوی دیگر می توان تصور کرد که این شرکت می خواهد در ابتدای سال آینده، نمونه ای ارتقا یافته از پرچمداری که در نیمه نهایی سال پیش ارائه داده را به بازار ارسال کند. در این حالت سونی، +Z5 را در نیمه اول سال ۲۰۱۶ عرضه خواهد کرد؛ مشابه با اتفاقی که در سال جاری برای +Z3 رخ داد.

به هر حال با توجه به گفته این کارمند ارشد بخش طراحی، هر کدام از رویکردها که از سوی سونی دنبال شوند، در آینده نزدیک شاهد تغییر طراحی در میان تلفن های هوشمند پرچمدار سری اکسپریا نخواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • آلمان
    آلمان | ۹ فروردین ۱۳۹۵

    سلام من زد2 دارم
    اولش خیلی داغ بودم و میگفتم بهترین مارک سوریه
    اره واقعا جز بهترین هاست اما بهتر از سونی هم هست
    آگه دقت کنید میبینید که سامسونگ با اس 6 ایج چه غوغایی برپا کرد
    من اس 6 ایج رو با زد3 پلاس مقایسه کردم دیدم دوربین اس 6 بهتره

    رفتم سراغ آیفون دیدم واقعا 6s رو عالی زده
    بهترین طراحی و بهترین کیفیت و بهترین عملکرد و بهترین دوربین و...
    فهمیدم چرا همه آیفون میگیرند
    دقت کنید میبینید که سونی دوربیناش 20/07 یا 23 و...هست
    اما کیفیتش اندازه دوربین 8 آیفون هست خدایی

    آگه دقت کنید
    تازه تنوع در دوربین آیفون خیلی بیشتر
    الان شاید دارم اشتباه میکنم ،شاید گوشی بهتری هنوز باشه که از آیفون بهتر باشه

    اما در کل بهتون خواستم بگم متکی به یک مدل نشید چون رقیبا زیادن.تنوع بدید تو کاراتون

    پیج اینستاگرام luxurycar021

  • arsham
    arsham | ۹ مهر ۱۳۹۴

    میخواستم شیش ماه وایسم بعدش که z5با اومدن پرچمدار جدید ارزون شد بخرمش که خوشبختانه سیاست سونی عوض شد))))))

  • moh
    moh | ۸ مهر ۱۳۹۴

    چلوکباب گوشی؟ همه باید نظر بدن!!! ی بزارید بیاد بعد

  • علی
    علی | ۷ مهر ۱۳۹۴

    سلام.یعنی نام بعدی پرچمدار z5+ میشه یا z6. لطفا بگید. ممنون از شما و دیجیاتو.

    • علیرضا
      علیرضا | ۲۹ فروردین ۱۳۹۵

      سلام
      با توجه به مطالبی که تو سایت ها خوندم گفته شده سونی دیگه سری z رو دیگه ادامه نمیده و از این به بعد سری گوشی های x خودشو روانه بازار میکنه

  • metal
    metal | ۷ مهر ۱۳۹۴

    دوست عزیز مدتیه که میخوام زد +3 بگیرم . شما در کل نظرت و بگو و اینکه چند وقته گرفتی و چند تا اپ تو دیت براش گرفتی؟دستگاه شما کدوم ورژن 810 هستش و از کجا میشه فهمید؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی