ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پشتیبانی از کروم کست و چند قابلیت دیگر به Google Photos افزوده شد

در ماه می، گوگل ورژن جدیدی از سرویس تصویری خود، Google Photos را معرفی کرد و آن را بهترین در نوع خود دانست. Google Photos که برخاسته از خاکسترهای گوگل پلاس است، سرویسی مبنی بر ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۷ مهر ۱۳۹۴ | ۲۰:۲۷

در ماه می، گوگل ورژن جدیدی از سرویس تصویری خود، Google Photos را معرفی کرد و آن را بهترین در نوع خود دانست. Google Photos که برخاسته از خاکسترهای گوگل پلاس است، سرویسی مبنی بر ذخیره، تنظیم و به اشتراک گذاری ساده تصاویر بوده و طرفداران بسیاری دارد.

از زمان عرضه تاکنون، Google Photos در میان ده اپلیکیشن برتر iOS دیده می شود و روی بیش از 100 میلیون دستگاه اندرویدی نصب شده. امروز نوبت آن رسیده تا اپلیکیشن اولین بروزرسانی بزرگ خود را دریافت کند.

Google Photos حالا از کروم کست پشتیبانی به عمل می آورد و می توانید لیبل هایی را روی تصاویر خاص و مجموعه ای عکس ها بچسبانید. همچنین دوستان تان نیز می توانند وارد آلبوم های شما شده و آن ها را دستکاری کنند.

اشتراک گذاری کروم کست بسیار ساده است: وقتی که از شبکه وای فای استفاده می کنید که کروم کست در آن شبکه حاضر باشد، آیکونی در بالا اپلیکیشن ظاهر می شود. با لمس آن و انتخاب گزینه پخش روی نمایشگر می توانید هر چیزی را برودکست کنید.

اپلیکیشن با استفاده از یادگیری ماشینی همه چهره ها را می شناسد و اگر مایل باشید، می توانید تصاویر اشخاص مختلف را دسته بندی کنید. البته نگران امنیت خود و دیگران نباشید، گوگل به هیچ وجه اسامی و تصاویر را به مقصد خاصی جمع آوری نمی کند. اما با اضافه کردن تگ های مختلف برای هر تصویر، می توانید یافتن عکس ها را ساده تر کنید.

قابل توجه ترین ویژگی که اواخر امسال ممکن خواهد شد، دعوت کردن از دوستان و آشنایان برای تکمیل آلبوم های تان است. بعد از اینکه شخصی به Google Photos شما ملحق شود، هر بار که تصویری آپلود شود، وی یک اعلان دریافت می کند. چنین قابلیتی احتمالا برای مخاطبان سیستم عامل iOS بسیار آشنا باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Divan Greedy (아이유)
    Divan Greedy (아이유) | ۷ مهر ۱۳۹۴

    کروم کست های جدید فوق العادن / زیبا با کاربرد های فوق العاده

    • محمود
      محمود | ۷ مهر ۱۳۹۴

      وای بر تو گردی جووون که کروم کست باعث میشه بلاس زیرت رو خیس کنی اما اپل تی وی رو می گی آش غال :)
      :)

مطالب پیشنهادی