ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ در حال آماده سازی نسخه بهبود یافته و تلفن های هوشمند جدید سری A است

سری A تلفن های هوشمند شامل محصولات جذابی است که از طراحی ساده و شکیل، فریم فلزی و سخت افزار مناسبی بهره مند هستند. سازنده کره ای تاکنون گلکسی های A7، A5، A3 و A8 ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۸ مهر ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

سری A تلفن های هوشمند شامل محصولات جذابی است که از طراحی ساده و شکیل، فریم فلزی و سخت افزار مناسبی بهره مند هستند.

سازنده کره ای تاکنون گلکسی های A7، A5، A3 و A8 را در این گروه محصولات عرضه کرده و در پی آن با استقبال گرمی هم از سوی کاربران مواجه شده است.

همین موضوع باعث شده سامسونگ تصمیم بگیرد نسخه های بهبود یافته از این تلفن های هوشمند را نیز در کنار مدل های جدیدی ارائه کند که اولین آنها نیز Galaxy A9 نام خواهد داشت. در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

بر اساس اطلاعات به دست آمده توسط سایت SamMobile سامسونگ این محصولات را با شماره مدل های SM-A310F، SM-A510F و SM-A710F برای بازار روسیه و مدل های SM-A5100 و SM-A7100 را برای کشور چین در نظر گرفته است، تلفن های هوشمندی که خصوصیات آنها را می توان تاحدی بر اساس نمونه های فعلی حدس زد.

در مورد تلفن های هوشمند فعلی باید بگوییم Galaxy A3 کوچکترین عضو این گروه محصولات است که از نمایشگر ۴.۵ اینچی Super AMOLED، چیپست ۱.۲ گیگاهرتزی اسنپدراگون ۴۱۰ به همراه ۱.۵ گیگابایت حافظه رم و دوربین ۸ مگاپیکسلی بهره می برد.

Galaxy A5 مدل بزرگتر است که به نمایشگر ۵ اینچی، چیپست اسنپدراگون ۴۱۰، ۲ گیگابایت حافظه رم و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی مجهز است و پس از آن Galaxy A7 قرار دارد که از سخت افزار قدرتمند تری مثل چیپست ۸ هسته ای اسنپدراگون ۶۱۵ (یا اگزینوس ۵) و نمایشگر ۵.۵ اینچی با کیفیت بهره مند است.

Galaxy A8 نیز با ضخامت ۵.۹ میلی متر باریک ترین تلفن هوشمندی است که تاکنون توسط سامسونگ ساخته شده و به مواردی از جمله نمایشگر ۵.۷ اینچی، حسگر اثر انگشت، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی مجهز است.

در این بین A3 و A5 دو محصولی هستند که از عرضه آنها حدود یکسال می گذرد و با توجه به دوره یکساله برای ارائه نسخه های جدید توسط تولید کنندگان، می توان انتظار داشت مدل بهبود یافته آنها به زودی ارائه شود.

A6، A8 و A9 نیز ۳ نام جدیدی هستند که این شرکت آنها را اخیرا به ثبت رسانده و با توجه به عرضه شدن A8 در ماه گذشته، می توانیم منتظر ارائه شدن ۲ مدل باقی مانده باشیم، تلفن های هوشمندی که البته برای مشخص شدن خصوصیات آنها لازم است تا انتشار اطلاعات بیشتر منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • اصغر
    اصغر | ۹ مهر ۱۳۹۴

    از قضا میان رده های سامسونگ اندازه پرچمدارای هواوی.سونی.نکسوس موتورولا و...میرزه.سامسونگ رو هیچوقت بااین جوجه شرکتا مقایسه نکنین غیر سونی.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی