ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاهی بر دکمه فعالسازی «وضعیت دفاعی در برابر تسلیحات بیولوژیکی» خودروی مدل اکس تسلا

اگر دوست دارید از یک حمله بیولوژیکی جان سالم به در ببرید شاید بهتر باشد نگاهی به خودروی جدید تسلا بیاندازید. این ماشین که مدل اکس نام دارد روز گذشته رسما توسط تسلا معرفی شد ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۸ مهر ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

اگر دوست دارید از یک حمله بیولوژیکی جان سالم به در ببرید شاید بهتر باشد نگاهی به خودروی جدید تسلا بیاندازید. این ماشین که مدل اکس نام دارد روز گذشته رسما توسط تسلا معرفی شد و ایلان ماسک مدیرعامل آن، در جریان مراسم از قابلیتی پیش بینی نشده به نام «مد دفاعی در برابر تسلیحات زیستی» برای آن پرده برداشت.

ماسک که برای مجاب کردن خبرنگاران و مشتریان این شرکت در مورد وجود چنین قابلیتی کاملا آماده بود، گفت «این یک دکمه واقعی است». او مشغول صحبت در مورد قابلیت های این ماشین برای حفظ محیط زیست و همچنین کیفیت هوای داخل و خارج از کابین آن بود (ماسک پاکی هوای داخل کابین این ماشین را هم تراز با اتاق یک بیمارستان دانست) که ناگهان صحنه تاریک شد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

ماسک در این لحظه گفت: این دکمه چنانچه اتفاقی عجیب مانند این برایتان رخ دهد بسیار سودمند واقع می شود و تمام کاری که باید انجام دهید این است که دکمه را فشار دهید تا فیلتر هوای ماشین که حدودا 10 برابر انواع به کار رفته در ماشین های معمولی است از شما حفاظت کند.

شرکت سازنده مدل اکس ادعا می کند که این فیلتر هوا 30 برابر بهتر باکتری های موجود در هوای داخل کابین را تصفیه می کند و در پاکسازی عوامل آلرژی زا، دود و ویروس نیز به ترتیب، 500، 700 و 800 برابر بهتر عمل می کند.

ماسک در ادامه گفت: ما تلاش داریم که در موارد بروز چنین حملاتی پیشرو باشیم و این سوال را مطرح کرد که از یک ماشین آینده نگرانه، نیمه اتوماتیک و تمام الکتریکی که سرعتی برابر با یک پورشه را دارد و میتواند در جنگ های بیولوژیکی نیز از سرنشینانش دفاع کند، چه انتظار بیشتری دارید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • mahmood
    mahmood | ۸ مهر ۱۳۹۴

    پفففف مسخره آ

  • parsa_soroori
    parsa_soroori | ۸ مهر ۱۳۹۴

    اگه مجهز به موشک کوروز بود و در جنگ های جهانی باعث تخریب موانع پیش رو می شد حتما می خریدمش :D

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی