ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاه نزدیک ویدیویی به تبلت Pixel C از گوگل

زمانی که ساتیا نادلا در مصاحبه اش با ZDNet گفت: «ما سرفس را توسعه داده ایم و اکنون همه شرکت های بزرگ در حال پرورش محصولاتی مشابه با آن هستند»، حرف او در آن زمان ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۸ مهر ۱۳۹۴ | ۱۰:۴۵

زمانی که ساتیا نادلا در مصاحبه اش با ZDNet گفت: «ما سرفس را توسعه داده ایم و اکنون همه شرکت های بزرگ در حال پرورش محصولاتی مشابه با آن هستند»، حرف او در آن زمان اندکی عجیب به نظر می رسید اما پس از گذشت چند ماه، شاهد رونمایی از آیپد پروی اپل بودیم و شب گذشته، نوبت به گوگل رسید تا تبلتی با ساختار مشابه با سرفس معرفی کند.

گویی اکنون شرکت های بزرگ دنیای تکنولوژی باور پیدا کرده اند که تبلت ها به خودی خود آینده ای روشن ندارند و باید آنها را به شکلی پویا تر نمود. راه حل این کار نیز قدم گذاشتن در جاده ایست که مایکروسافت چند سال پیش از آن گذر کرده است.

گوگل شب گذشته در کنار دو تلفن هوشمند سری نکسوس، از یک تبلت پرده برداشت که به اندروید نسخه ششم تجهیز شده بود. کاربر این محصول می تواند به وسیله کیبوردی جانبی که از سوی همین شرکت به فروش می رسد، استفاده ای بهینه تر از تبلت مورد اشاره نموده و کارایی آن را تا حد بسیار زیادی بالاتر ببرد؛ تا جایی که بشود حتی آن را جایگزین یک لپ تاپ کرد. از شما دعوت می کنیم نگاه نزدیک ویدیویی به تبلت Pixel C را تماشا کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • ZIGZAG
    ZIGZAG | ۸ مهر ۱۳۹۴

    نفهمی دیگه :D
    خودش ساخته

  • Masoud
    Masoud | ۸ مهر ۱۳۹۴

    اگه یه قلم می داشت خیلی خوب می شد! اونوقت دیگه هر کسی روی پلتفرم مورد علاقه و محبوبش یه تبلت هیبریدی فوق العاده می داشت! ولی حیف که قلم نداره!
    البته سری نوت سامسونگ داره ولی به نظرم این سری به پای سرفیس حداقل نمیرسه!

    Microsoft Surface Pro /Surface
    Apple iPad Pro
    Google Pixel C

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی