ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تلفن هوشمند Le Max 2 از کمپانی Letv به اسنپدراگون ۸۲۰ و ۶ گیگابایت رم مجهز خواهد بود [شایعه]

کمپانی Letv از جمله نام های برخواسته از کشور چین است که توانسته ظرف مدت کوتاهی و پس از عرضه اولین تلفن های هوشمندش در ماه آوریل سال جاری، توجهات بسیاری را به خود جلب ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۸ مهر ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

کمپانی Letv از جمله نام های برخواسته از کشور چین است که توانسته ظرف مدت کوتاهی و پس از عرضه اولین تلفن های هوشمندش در ماه آوریل سال جاری، توجهات بسیاری را به خود جلب نماید. شرکت مذکور طی ماه یاد شده از دستگاه هایی با عناوین Le 1، Le 1 Pro و Le Max پرده برداشت که همگی آنها از طراحی مطلوب در کنار کارایی بالا  و سخت افزاری به روز و کارآمد برخوردار بودند.

بد نیست یادآور شویم Letv در خانه ی خود نامی خوش آوازه و شناخته شده محسوب می شود که دستی بر تولید گستره ی بسیار متنوعی از محصولات تکنولوژیک دارد؛ تا کنون این شرکت به شکل سر بسته و در تیزرهایی که منتشر نموده اشاره داشته که ساخت موبایل یا فبلتی با چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ را در دستور کار قرار داده و حالا برخی منابع جزئیات آن که احتمالاً برایش نام Le Max 2 انتخاب گشته را به بیرون درز داده اند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

Le Max 2 طبق شنیده ها از اسنپدراگون ۸۲۰ بهره خواهد برد، به نمایشگری ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل مجهز خواهد بود و ضمناً حدس زده می شود که سازنده اش ۶ گیگابایت حافظه ی رم را در آن به کار بسته باشد.

بحث وجود مقدار حافظه ی رم مورد اشاره در یک موبایل شاید تعجب بر انگیز به نظر برسد، ولی باید بگوییم چنین اتفاقی از نظر تئوری غیر ممکن نیست. سامسونگ قبلاً اعلام نموده که با چیپ های تازه اش استفاده این حجم از رم در تلفن های هوشمند را میسر ساخته ولی اینکه آیا فناوری مذکور را پیش از استفاده در گلکسی اس ۷ خود در اختیار یک برند چینی قرار خواهد داد یا خیر، مسئله ایست که باید قدری با دیده ی تردید به آن نگاه کرد.

شایعه کنندگان در ادامه می افزایند در Le Max 2 دوربینی ۲۳ مگاپیکسلی (بهره مند از سنسور IMX300 سونی با گشودگی دهانه لنز f/2.0 و فوکوس خودکاری که در ۰.۱ ثانیه تنظیم می شود) نیز تعبیه شده و قسمت پشتی و جلویی محصول را شیشه پوشانده، ضمن اینکه حاشیه های اطراف نمایشگر هم بسیار ناچیز هستند.

در زمان حاضر گمانه زنی می شود موبایل ذکر شده در بالا تا پیش از انتهای ۲۰۱۵ معرفی گردد، که البته این امر با اطلاعات قبلی که می گویند اسنپدراگون ۸۲۰ در نیمه اول ۲۰۱۶ به دست اسمارت فون سازان خواهد رسید در تناقض است. این احتمال هم وجود دارد که Letv بخواهد در پایان سال دستاورد جدیدش را رونمایی و سپس اندکی بعد عرضه را آغاز کند، ولی برای روشن شدن قطعی موضوع چاره ای نداریم جز اینکه قدری صبر نماییم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • م
    م | ۹ مهر ۱۳۹۴

    ﭼﻘﺪ ﺧﻮﺷﮕﻠﻪ اﮔﻪ ﻋﻜﺴﺶ ﻫﻤﻴﻨﻪ

  • بهداد
    بهداد | ۸ مهر ۱۳۹۴

    بخدا تازه سه روز پیش رفتم واسه کامپیوترم یه رم دو گیگ ddr2 به دو گیگ قبلی اضافه کردم . اینا با 6 گیگ رم و اسنپدرگون 820 میخوان آپولو بفرستن بالا ؟ یه تلفنه دیگه .... میخوای فیلم ببینی که نمیای چشمات و کور کنی تو یه صفحه 5 اینچی تماشا کنی که پس این لامصب مانیتور و تلویزیون رو برای چی گذاشتن ؟
    یا نمیای مثلا یه گیم گردن کلفت رو روی تلفنت بازی کنی که پس پلی استیشن و ایکس باکس رو برای چی ساختن ؟
    این جماعت به بن بست خوردن نمیدونن دیگه چطور مشتری رو وسوسه کنن رو آوردن به صفحه 4 کا برای 5 اینچ یا ....

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی