ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

وان پلاس X در ماه میلادی آینده رونمایی خواهد شد

تا کنون بارها شنیده ایم که وان پلاس تصمیم دارد در سال جاری موبایل جدیدی را معرفی کند؛ تلفن همراهی که گفته می شود در ماه اکتبر و روزهای آینده از راه خواهد رسید. آقای ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۸ مهر ۱۳۹۴ | ۱۷:۱۵

تا کنون بارها شنیده ایم که وان پلاس تصمیم دارد در سال جاری موبایل جدیدی را معرفی کند؛ تلفن همراهی که گفته می شود در ماه اکتبر و روزهای آینده از راه خواهد رسید.

آقای کارل پی، یکی از موسسین وان پلاس نیز حدودا ۳ ماه پیش این خبر را تایید کرد اما اکنون اطلاعات تازه ای از تلفن همراه یاد شده به دست آمده اند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

منابع چینی اکنون اظهار می کنند که این موبایل با نام OnePlus X رونمایی خواهد شد و از مشخصات سخت افزاری پرچمدار سال گذشته همین شرکت بهره می برد.

با این حساب، می توان متصور بود که وان پلاس اکس، به اسنپدراگون ۸۰۱ و ۲ گیگابایت رم مجهز خواهد شد اما نمایشگر، ۵ اینچ است و دیگر خبری از صفحه نمایش ۵.۵ اینچ نسل اول و دوم تلفن های همراه این شرکت نیست.

کارل پی، قبلا توضیح داده بود که این موبایل برای دوستداران طراحی، توسعه داده شده و رندرهایی که در روزهای گذشته منتشر شده بودند نیز از ظاهر و بدنه ای با رنگ مات خبر می دادند. بر اساس همین رندر که آن را در تصویر فوق مشاهده می کنید، سنسور اثر انگشت نیز اینبار به بخش پشتی تلفن همراه منتقل گشته. منابع چینی خبر می دهند که OnePlus X در ماه اکتبر و با برچسب قیمت ۲۴۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Pemi_Fa
    Pemi_Fa | ۸ مهر ۱۳۹۴

    کلا شما اصولا از بنیان مساله ی جامع بنچمارکینگ تو صنعت رو زیر سوال بردید!اصطلاحی که ما بکار میبریم اینه.یه شرکت برای استفاده از تجارب شرکت های دیگه تو بعضی زمینه ها میره اون شرمت موضوع درخواستیشو بنچمارک میکنه.و از تحاربشون استفاده میکنه.حالا شما اسمشو میخوای بذار کارآموزی!که قاعدتا اینجا لغت شایسته ای نیس.چون همین الانشم ۲تا گوشی خوب بیرون داده.
    ثانیا رام اصلی وان پلاس سیانوژن بود.که ییهو وسط تولید قطع همکاری کرد و وان پلاس که یه شرکت نوپا بود موند بدون رام.شروع کرد به توسعه اکسیژن رام.از ۰.یعنی آندروید خالص.شما تشریف ببرید الان فروم xda. میبینید چند تا رام و کرنل برای وان پلاس وان موجوده.بیشترین تعداد رام کاستوم رو داره.باگ هایی که هست به سرعت توسط دولوپر ها که خودمم یکیشونم تو رام های کاستوم برطرف میشن.وان پلاس ۲ هم بزودی رام ۵.۱.۱ و بعدش در صورت آزاد شدن سورس مارشمالو رام کاستون اون بسرعت تهیه میشه.کما اینکه اولین گوشی ای براش رام ۵.۱.۱ اومد وان پلاس وان بود که رامشم بلیس پاپ بود.و کربن رام.
    خوشبختانه شعارشون never settle هست و هیچ کاربر وان پلاس مجبور نیس تحمل کنه باگ رو و بزودی درستش میکنن براش.
    اگه حوصله خوندن دارید بگم که جزو معدود گوشی هایی بعد اچ تی سی وان ایکس هست که رام هاش نایتلی هست.یعنی هرشب بطور پیوسته آپدیت میشه رام و باگهاش برطرف میشه.خوشبختانه مثل ios. و اپل نیس شما یه مشکلی داشته باشی با یه باگ توش وایسی تا کی درستش کنن اونم توی یه ماژور آپدیت رام و ios بعدی.و نتونی بفروشی گوشیتو چون مینیمم ۵۰۰ ضرر میکنی.توضیحاتی بود که لازم میدونستم در مورد وان پلاس بگم.

  • Nima
    Nima | ۸ مهر ۱۳۹۴

    از کاربرای فعال سایت خواهش میکنم کمتر به هم بپرن

  • shahryar
    shahryar | ۸ مهر ۱۳۹۴

    این خبر را پوشش بدین...مدیر شرکت وان پلاس، اقای کارل پی اگه اشتباه نکنم گفته می خواد برای کاراموزی بره سامسونگ....
    ولی جدا از اون op2 واقعا بد از اب در اومد ...برید فروم وان پلاس ...تقریبا جایی از گوشی نیست که باگ نداشته باشه

  • MySelf
    MySelf | ۸ مهر ۱۳۹۴

    o_O
    حداقل قیمتش خوبه فقط باید خیلی بیشتر به اپدیت های نرم افزاری توجه کنه وان پلاس !

مطالب پیشنهادی