ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل نسخه ای ویژه از Nexus 6P را برای کشور ژاپن توسعه داده است

Nexus 6P که شب گذشته در جریان کنفرانس گوگل معرفی شد، اکنون در فروشگاه پلی قرار گرفته و کاربران مقیم ایالات متحده، انگلستان، ایرلند و ژاپن می توانند آن را انتخاب کرده و خریداری نمایند. ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۸ مهر ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۰

Nexus 6P که شب گذشته در جریان کنفرانس گوگل معرفی شد، اکنون در فروشگاه پلی قرار گرفته و کاربران مقیم ایالات متحده، انگلستان، ایرلند و ژاپن می توانند آن را انتخاب کرده و خریداری نمایند.

مدتی پیش اما شایع شده بود که این محصول در چهار رنگ به بازار خواهد آمد ولی گوگل شب گذشته Nexus 6P را در سه رنگ سفید، نقره ای و خاکستری معرفی کرد.

گفتنیست که که گوگل این تلفن همراه را در چهار رنگ تولید نموده اما بر اساس آنچه در فروشگاه مجازی این شرکت مشاهده می شود، صرفا کاربران ساکن ژاپن قادر به خرید رنگ طلایی هستند. Google Store کشور ژاپن اکنون این رنگ از تلفن همراه مورد اشاره را با عنوان «نسخه ویژه» به فروش می رساند.

البته «نسخه ویژه» صرفا مربوط به رنگ طلایی شده و خبری از امکانات بیشتر و سخت افزار قوی تر نیست؛ همان نمایشگر ۵.۷ اینچ با رزولوشن 2K به همراه چیپست اسنپدراگون ۸۱۰ و ۳ گیگابایت رم از مشخصات نسخه طلایی رنگ Nexus 6P هستند. در حال حاضر رنگ طلایی این محصول صرفا در کشور ژاپن عرضه می شود و مشخص نیست که آیا در آینده کاربران سایر کشور ها نیز قادر به تهیه آن خواهند بود یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • arsham
    arsham | ۹ مهر ۱۳۹۴

    ما هم با توجه به برداشته شدن تحریم ها نسخه ای ویژه از جی ال ایکس اسپایدر رو برای آمریکا توسعه بدیم))))

  • JEFRiUM
    JEFRiUM | ۸ مهر ۱۳۹۴

    من این مطلب رو ده روز پیش گفته لودم.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی