ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند V10 از ال جی رسماً معرفی شد؛ موبایلی با تمرکز مضاعف بر تجربه چند رسانه ای کاربران

ال جی امروز عاقبت از اولین تلفن هوشمند سری V خود پرده برداشته و برای این محصول جدید که تمرکز اصلی اش بر روی تجربه ی چند رسانه ای کاربران از دیوایس قرار گرفته نام V10 ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۹ مهر ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۳

ال جی امروز عاقبت از اولین تلفن هوشمند سری V خود پرده برداشته و برای این محصول جدید که تمرکز اصلی اش بر روی تجربه ی چند رسانه ای کاربران از دیوایس قرار گرفته نام V10 را برگزیده است.

کمپانی کره ای در موبایل یاد شده و طی یک ابتکار ویژه نمایشگر کوچک تری را بالای صفحه نمایش اصلی گنجانده؛ بدین ترتیب وقتی صفحه نمایشگر بزرگتر خاموش باشد پانل صفحه نمایش کوچک تر زمان، وضعیت آب و هوا، تاریخ و آیکن باتری را نمایش خواهد داد و هنگامیکه شرایط به حالت بر عکس در بیاید، با کمک صفحه نمایش اضافی قادر خواهید بود اپلیکیشن های دلخواه را سریع تر اجرا کرده یا به میانبرهایی ویژه و سفارشی دسترسی داشته باشید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

از دیگر مزایای وجود یک نمایشگر اضافی هم می توان به این نکته اشاره داشت که هر وقت در حین تماشای ویدئو روی موبایل پیغام یا تماسی را دریافت کنید، ویدئو دیدنتان مختل نشده و موارد یاد گشته بر روی صفحه نمایش بالای دستگاه نشان داده می شوند.

LG V10 به یک دوربین دوگانه ی ۵ مگاپیکسلی در بخش جلویی مجهز شده که با استفاده از آن می توانید سلفی هایی با زاویه ۱۲۰ درجه و دارای کیفیت بالا بگیرید. کمپانی سازنده از الگوریتمی ویژه استفاده کرده تا برای ثبت تصاویر خود نگاره زاویه باز، مجبور نباشید موبایل را در جهت های مختلف حرکت دهید. بر اساس این الگوریتم دوربین دوگانه اسمارت فون مورد بحث با دو لنز خود تصاویری مجزا تهیه کرده و سپس آنها را با یکدیگر ترکیب می کند.

آنچه در بالا آمد تمام مزایای نرم افزاری دوربین تلفن هوشمند تازه ی ال جی محسوب نمی شوند، امکان دیگری با نام Multi-View Recording هم موجود است، که با استفاده از آن قادر خواهید بود همزمان با سه لنز دوربین دستگاه به فیلمبرداری پرداخته و سپس خروجی هر یک را که بهتر به نظر می رسید به شکل مجزا استفاده کنید.

حالا که صحبت از ویدئوها به میان آمده بد نیست یادآور شویم ال جی V10 در یک اقدام خاص و ویژه به اولین اسمارت فونی بدل گشته که مدی دستی برای ضبط این نوع از فایل ها را نیز فراهم می آورد. بنابراین از این پس کاربرانش قادرند نرخ فریم، سرعت شاتر، وایت بالانس، دامنه ایزو و فوکوس را پیش از شروع ثبت ویدئو تنظیم کنند.

در کنار تفاسیر صورت پذیرفته فراموش نکنید که امکان تهیه ویدئوها در سه رزولوشن HD، FHD و UD نیز وجود دارد و نسبت تصویر نیز می تواند بین یکی از دو گزینه ی ۱۶ به ۹ یا ۲۱ به ۹ متغیر باشد. در موبایل یک ابزار ویرایش ویدئوی دم دستی هم گنجانده شده که برخی از کارهای اولیه و ادیت های معمول را بد نیست با آن به سرانجام برسانیم.

LG V10 نمایشگری ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل دارد که تراکم پیکسلی اش نیز به ۵۱۳ppi می رسد؛ نمایشگر دوم آن هم ۲.۱ اینچی بوده و رزولوشن اش ۱۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است. دستاورد جدید کمپانی کره ای را یک چیپست شش هسته ای اسنپدراگون ۸۰۸ در کنار پردازنده ی گرافیکی آدرنو ۴۱۸ به همراه ۴ گیگابایت حافظه ی رم LPDDR3 قدرت می بخشند.

از سایر ویژگی های آن نیز می توان به حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی (قابل افزایش از طریق درگاه میکرو SD تا ۲ ترابایت)، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی اصلی با گشودگی دهانه لنز f/1.8 و لرزشگیر اپتیکال نسخه ۲.۰، باتری قابل تعویض ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، اندروید ۵.۱.۱، ضخامت ۶.۸ میلیمتری، وزن ۱۹۲ گرمی و پشتیبانی از فناوری های 4G-LTE، بلوتوث، NFC، وای-فای و USB 2.0 اشاره داشت.

گفتنی است که بدنه اسمارت فون مورد اشاره را ترکیبی از سیلیکون و فریمی فلزی تشکیل داده اند و جنس شان به گونه ایست که با هر بار زمین افتادن موبایل نباید نگران خط و خش برداشتنش باشید.

V10 در رنگ های مشکی، سفید، بژ، آبی و یشمی از همین ماه در دسترس کاربران کره ای قرار خواهد گرفت و افراد در بازارهای آمریکا، چین، آسیا، آمریکای لاتین و خاورمیانه باید منتظر اعلام تاریخ عرضه باقی بمانند. در مورد قیمت محصول هم هنوز حرف خاصی به میان نیامده است.

Dura-Skin-protects-your-phone-from-getting-scratched-w600

LG-V10-is-introduced-w600

Manual-Camera-Mode-w600

Manual-Video-Mode-w600

The-2.1-inch-secondary-screen-can-come-in-handy-w600

The-LG-V10-is-now-official-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (57 مورد)
  • غولی
    غولی | ۱۲ مهر ۱۳۹۴

    فقط مارشال

  • Jack Toms
    Jack Toms | ۱۰ مهر ۱۳۹۴

    زیباس فقط cpu snap 808
    بهتر بود 810 v2 میذاشت

  • next
    next | ۱۰ مهر ۱۳۹۴

    ترول سونی این فرم ساعت برای اندروید پنج به بالا در دست رسه کجاش از سونی تقلید کرده

  • sony make belive
    sony make belive | ۱۰ مهر ۱۳۹۴

    عکس اخر رو ببینید ویجت ساعت و هماهنگی تم با رنگ بدنه و رنگ های بدنه رو از اکسپریا تقلید کرده خخخ مخصوصاً ویجت ساعت،زد 5خیلی از این بهتره

    • مسعود
      مسعود | ۱۰ مهر ۱۳۹۴

      این ویجت ساعت واسه سونی نیست واسه لالیپاپه

      • علی
        علی | ۱۱ مهر ۱۳۹۴

        این ویجت به نام ساعت سونی است و ارتباط مستقیمی با اندروید 5 ندارد.
        اندروید، ساعتی دیجیتالی دارد که ساعت و دقیقه کنار هم اند و با دو نقطه جدا شده اند.

        • next
          next | ۱۲ مهر ۱۳۹۴

          من الان موتورولا دارم اپدیت شد به پنج ساعتش این شکلی شد

  • Erfan
    Erfan | ۱۰ مهر ۱۳۹۴

    من طرفدار سامسونگم ولی وقتی خبر و عکسای این گوشی رو دیدم فقط یه کلمه به خودم گفتم:عالی.واقعا این گوشیم معرکه هست و یکی دیگه از شاهکار های الجی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی