ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

از تاریخ عرضه و محتویات هیتمن جدید رونمایی شد

بعد از نمایش بسیار عالی بازی هیتمن در E3 امسال، قرار بود نسخه ی جدید، در ماه دسامبر سال جاری میلادی منتشر شود اما این تاریخ، با تاخیری چند ماهه به مارس 2016 موکول شد. ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۹ مهر ۱۳۹۴ | ۰۰:۳۰

بعد از نمایش بسیار عالی بازی هیتمن در E3 امسال، قرار بود نسخه ی جدید، در ماه دسامبر سال جاری میلادی منتشر شود اما این تاریخ، با تاخیری چند ماهه به مارس 2016 موکول شد. دلیل این تاخیر، اضافه شدن محتوای بیش تر و پولیش بازی بود. اما حالا IO Interactive، اطلاعات بیش تری درباره ی بازی منتشر کرده که درک سیستم عرضه ی بازی را برایمان راحت تر می کند.

IO Interactive، با آپدیت کردن سایت رسمی بازی، خاطر نشان کرده که نسخه ی جدید هیتمن، در تاریخ 11 مارس، برای پلتفرم های پلی استیشن 4، اکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. IO هم چنین، اطلاعاتی درباره ی چگونگی عرضه ی بازی و محتوای بعد از عرضه ی آن داده و دست گیمرها را در تهیه ی محتوای مورد نیاز باز گذاشته است.

با دیجیاتو همراه باشید.

هنگام عرضه بازی، هیتمن شامل 800 هدف برای ترور، 6 مرحله ی داستانی و رویدادها و چالش های هفتگی خواهد بود. همه ی این ها در سه محیط پاریس (فرانسه)، ساپینزا (ایتالیا) و مراکش (مراکش) به وقوع خواهند پیوست. این محتویات، هنگام عرضه ی بازی در ماه مارس، قابل انجام اند.

بعد از عرضه ی بازی در ماه مارس، محتوای اضافی در ماه های بعدی عرضه خواهند شد. کشورهای تایلند، آمریکا و ژاپن، به ترتیب در ماه های آپریل، مه و ژوئن در باری قرار خواهند گرفت. مراحل جدید، هدف های ترور بیش تر و محیط های متفاوت، از جمله ی تغییرات این محتویات اضافی هستند.

از آن جایی که قرار است بازی تنها به صورت دیجیتالی عرضه شود، سازندگان گزینه های متعددی در اختیار گیمرها قرار داده اند. آن دسته از افرادی که به دنبال تهیه نسخه ی کامل بازی هستند، می توانند بسته ی The Full Experience را با قیمت 59.99 دلار تهیه کنند. این بسته تمام محتویات قبل و بعد از عرضه را شامل می شود و از همین الان می توان آن را پیش خرید کرد. هم چنین با پیش خرید این بسته، به طور تضمینی به نسخه ی بتای بازی روی پلتفرم های پلی استیشن 4 یا پی سی دسترسی خواهید داشت.

بسته ی دیگر، Intro Pack نام دارد و تمام محتویات هنگام عرضه بازی را با قیمت 34.99 دلار، در خدمتتان می گذارد. این بسته، گیمرهایی را هدف قرار داده که می خواهند با قیمتی کم تر، هیتمن جدید را تجربه کنند. پیش خرید Intro Pack از ماه نوامبر سال 2016 آغاز خواهد شد.

بسته ی آخر نیز Upgrade Pack نام دارد و با قیمت 29.99 دلار، تمام محتویات بعد از عرضه ی بازی را شامل می شود. این بسته، نقش Season Pass را برای هیتمن جدید ایفا می کند و فروش آن از ماه مارس 2016 آغاز خواهد شد.

IO Interactive هم چنین اینفوگرافی جالبی منتشر نموده که شما را با محتویات هر بسته ی بازی آشنا می کند:

13304603918640.195.c99571e18da7a63b1b47aa95856acc1b

نسخه ی جدید هیتمن، در تاریخ 11 مارس 2016 برای پلتفرم های پلی استیشن 4، اکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • parsa_soroori
    parsa_soroori | ۹ مهر ۱۳۹۴

    به نظر بازی پر محتوایی میاد. حتما می خرمش.

  • Divan Greedy (아이유)
    Divan Greedy (아이유) | ۹ مهر ۱۳۹۴

    بمب خبری / مایکروسافت و گوگل به جنگ پتنتی علیه یکدیگر خاتمه می دن و پرونده های حقوقی علیه همدیگه هم خاتمه می یابد / خبر
    http://www.theverge.com/2015/9/30/9428345/google-microsoft-patent-fued-end

  • mohammadmj
    mohammadmj | ۹ مهر ۱۳۹۴

    من با این ip خاطره دارم امیدوارم انتظاراته منو برآورده کنه ..........

  • BuBo
    BuBo | ۹ مهر ۱۳۹۴

    عزیزان دیجاتو، یعنی نمیخواین یه ترتیب اثر به کاربرهای fake و مشکل ساز بدید؟
    یعنی واقعا الان دارید لذت میبرید از این اتفاق؟ یعنی هر چی کامنت هم بچه ها میذارن انگار دارن رو هوا حرف میزنن، یه مقدار هم بد نیست شخصیت قائل شدن برای کسانی که با بازدیدشون باعث میشن پول تو جیبتون بره.
    واقعا زشته.
    من تو سایت هم سایه دیدم کامنت های مشکل دار حدف میشه، قشنگ سعی میکنن کنترل بکنن ولی شما حتی یه ذره. وقتی انتقاد سنگین میشه فقط پاک میکنید

مطالب پیشنهادی