ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آمازون فروش اپل تی وی و کروم کست را به دلیل عدم پشتیبانی از Prime Video متوقف می کند

آمازون پرایم، سرویسی از سوی آمازون است که محتویات مختلفی از قبیل ویدئو، کتاب های الکترونیکی و غیره را در اختیار اعضای خود می گذارد. اعضای این سرویس می توانند با تخفیف و یا به ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۰ مهر ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

آمازون پرایم، سرویسی از سوی آمازون است که محتویات مختلفی از قبیل ویدئو، کتاب های الکترونیکی و غیره را در اختیار اعضای خود می گذارد. اعضای این سرویس می توانند با تخفیف و یا به صورت رایگان، به محتویات مختلفی دسترسی داشته باشند.

اما حالا کمپانی آمازون قصد دارد که عرضه ی اپل تی وی و کروم کست گوگل را به دلیل عدم  پشتیبانی مناسب از این سرویس متوقف کند. آمازون در ایمیلی به فروشندگان خود اعلام کرده که از روز 29 اکتبر سال جاری میلادی، دیگر این دو دستگاه به فروش نخواهند رسید. دلیل این موضوع آن است که دستگاه های مذکور، دسترسی راحتی به سرویس پرایم ویدئوی آمازون فراهم نکرده اند.

به گفته ی یکی از سخنگویان آمازون، در سه سال گذشته، پرایم ویدئو به بخش مهمی از سرویس پرایم تبدیل شده و لازم است که دستگاه های استریم رسانه، دسترسی آسانی به این سرویس فراهم آورند تا مصرف کنندگان دچار مشکل نشوند.

به گفته ی وی، دستگاه هایی چون Roku، اکس باکس، پلی استیشن و فایر تی وی آمازون، انتخاب های بهتری هستند. اپل هنوز سرویس پرایم را به ست تاپ باکس خود اضافه نکرده و تجربه ی کار با این سرویس روی کروم کست نیز، چندان مناسب نیست.

آمازون می خواهد مطمئن شود که مصرف کنندگان، دسترسی دائم و راحت به پرایم داشته باشند و ظاهرا اپل و گوگل، تجربه ی کاربری دلخواه آمازون را فراهم نکرده اند. این کمپانی برای تضمین موفقیت سرویس و محصول خود، دیگر به فروش اپل تی وی و کروم کست ادامه نخواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • arsham
    arsham | ۱۰ مهر ۱۳۹۴

    سیاست جالبیه اینجوری با تحت فشار قرار دادن شرکتا و آوردن سرویس های خودش به بهترین شکل در محصولات اونا به فراگیرشدن سرویس های خودش کمک میکنه

  • رضا
    رضا | ۱۰ مهر ۱۳۹۴

    آمازون كه اپليكيشن ها را براي دستگاه هاي موبايل ارايه كرده است. و شايد ملت بخوان موبايلشون كه همين اپ ها روش اجرا ميشه را، توسط مثلا كروم كست به تلويزيون وصل كنند و فيلم هاي Prime را تماشا كنند. چرا مانع فروش ميشن؟

  • سامان
    سامان | ۱۰ مهر ۱۳۹۴

    نسل قديمي اپل تي وي، چون قابليت اجراي اپ نداشت، دچار چنين مشكلي است.
    اما اواخر همين ماه اكتبر كه اپل تي وي جديد عرضه مي شود، آمازون مي تواند اپ هاي خود نظير اپ Amazon Videos (كه اكنون در محيط iOS هست)، روي آن نيز عرضه كند.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی