ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نسخه ی پی سی Batman Arkham Knight تا پیش از پایان اکتبر عرضه نخواهد شد

کمپانی برادران وارنر، ناشر بازی بتمن: شوالیه ی آرکام اعلام کرد که نسخه ی پی سی این عنوان، تا پیش از پایان ماه اکتبر سال جاری میلادی عرضه نخواهد شد. برادران وارنر در صفحه ی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۰ مهر ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

کمپانی برادران وارنر، ناشر بازی بتمن: شوالیه ی آرکام اعلام کرد که نسخه ی پی سی این عنوان، تا پیش از پایان ماه اکتبر سال جاری میلادی عرضه نخواهد شد.

برادران وارنر در صفحه ی استیم خود نوشت که تیم سازندگان به سختی مشغول تهیه آپدیت های بازی است و انتظار دارند که این آپدیت ها، تا پایان اکتبر آماده شوند. پس از آن، نسخه ی پی سی بار دیگر به فروش خواهد رسید. ضمن این که با عرضه این آپدیت دوم، نسخه ی پی سی از تمام بسته های الحاقی عرضه شده برای کنسول ها نیز پشتیبانی خواهد کرد.

نسخه ی پی سی بازی بتمن: شوالیه ی آرکام، با مشکلات متعدد مواجه شد و پس از آن، فروش این نسخه متوقف شد. در همان زمان، بسیاری از خرده فروشان اعلام کردند که نباید زودتر از بازه ی زمانی سپتامبر تا اکتبر، منتظر عرضه ی مجدد بازی بود.

اگرچه بسیاری از گیمرها، بازی را در ماه ژوئن امسال تهیه کردند و با مشکلات فراوان روبرو شدند، اما کمپانی برادران وارنر به کمک استودیوی راک استدی، به سرعت دست به کار شد و در ماه گذشته ی میلادی، آپدیتی برای بازی عرضه شد که بسیاری از مشکلات اصلی آن را برطرف کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • sokot
    sokot | ۱۰ مهر ۱۳۹۴

    هر گند کاری نصیب ویندوز هست

  • sina
    sina | ۱۰ مهر ۱۳۹۴

    خب نسازنش دیگه.چه کاریه.همه برن رو کنسول انجام بدن.معلوم نیست چه گندی زدن که هی میندازن عقب.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی