ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی اس 7 احتمالا با پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ راهی چین و آمریکا خواهد شد

زمانی که سامسونگ تمامی مدل های گلکسی اس 6 را با پردازنده اختصاصی خود، یعنی اگزینوس ۷۴۲۰، به بازار عرضه کرد، همگان تصور نمودند که رابطه این شرکت با کؤالکام به پایان خود رسیده و کره ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۰ مهر ۱۳۹۴ | ۱۱:۴۶

زمانی که سامسونگ تمامی مدل های گلکسی اس 6 را با پردازنده اختصاصی خود، یعنی اگزینوس ۷۴۲۰، به بازار عرضه کرد، همگان تصور نمودند که رابطه این شرکت با کؤالکام به پایان خود رسیده و کره ای ها دیگر هیچ وقت به سراغ پردازنده های این شرکت نخواهند رفت.

اما بر اساس خبرهایی که به تازگی منتشر شده، به نظر می رسد که سامسونگ همچنان به خانواده کؤالکام علاقه مند است و در زمان عرضه گلکسی اس 6، صرفا به خاطر مشکلات اسنپدراگون ۸۱۰ به سراغ این پردازنده نرفته است.

رسانه های چینی به نقل از منابع معتبر، گزارش داده اند که گلکسی اس 7 در سال آینده با پردازنده اسنپدارگون ۸۲۰ به بازار عرضه خواهد شد. البته این مدل از پرچمدار آتی سامسونگ تنها مخصوص کشورهای چین و آمریکا است و سایر بازارهای دنیا گلکسی اس 7 را با پردازنده اگزینوس دریافت خواهند کرد.

پیش از این در مطلبی به طور مفصل در رابطه با اسنپدراگون ۸۲۰ صحبت کردیم؛ پس از انتقادات بسیاری که اسنپدراگون ۸۱۰ برای کؤالکام به همراه آورد، به نظر می رسد که این شرکت اکنون تمام تمرکز خود را بر روی این پردازنده قرار داده تا قلب تپنده بی نقصی را در اختیار تولید کنندگان موبایل قرار دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • غولی
    غولی | ۱۲ مهر ۱۳۹۴

    فقط تبلت مارشال چون من دارمش

  • آروین
    آروین | ۱۰ مهر ۱۳۹۴

    آقایی که گفتی فقط اپل فازت چیه برادر ؟که چی اینو گفتی؟

  • (#_#)
    (#_#) | ۱۰ مهر ۱۳۹۴

    فکر میکنم سامسونگ چون خودشم دستی توی تولید چیپ 820 داره و تولید بیشترش براش سود داره و از طرفی خودش با قیمت بهتری میتونه اونو بزار روی گوشیش این کارو میکنه وگرنه اصلا معقولانه نیست.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی