ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بر اساس گزارش کاربران به نظر می رسد مشکلات آیفون های جدید به iOS 9 مربوط باشند

آیفون 6S به شکل ناگهانی خاموش می شود. این گزارشی است که کاربران ناراضی تلفن هوشمند یاد شده، آن را روی انجمن پشتیبانی اپل و سایت های دیگر اعلام کرده اند. بر اساس گزارشها آیفون های ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۱ مهر ۱۳۹۴ | ۱۶:۱۰

آیفون 6S به شکل ناگهانی خاموش می شود. این گزارشی است که کاربران ناراضی تلفن هوشمند یاد شده، آن را روی انجمن پشتیبانی اپل و سایت های دیگر اعلام کرده اند.

بر اساس گزارشها آیفون های جدید در هنگام انجام عملکردهای خود ناگهان خاموش شده و تنها راه روشن کردن مجدد آن، نگه داشتن دکمه های home و power به مدت ۱۰ ثانیه خواهد بود.

البته کاربران مدل های قدیمی تر نیز در بین این گزارش ها مشاهده می شوند که بیشتر آنها از iOS ۹.۰.۱ استفاده می کردند، بر همین اساس می توان گفت مشکل یاد شده به یک باگ نرم افزاری در آخرین نسخه سیستم عامل موبایل اپل مربوط است.

شرکت ساکن کوپرتینو نسخه ۹.۰.۱ را هفته گذشته برای رفع باگ های نسخه ۹ ارائه کرده بود و مدتی پس از آن نیز iOS ۹.۰.۲ منتشر شد.

این ضمنا تنها باگ موجود در iOS جدید نبوده و کاربران دیگری روی انجمن پشتیبانی سازنده، از داغ شدن بیش از حد آیفون 6S و دیستورت شدن صدای اسپیکر آن و مواردی از جمله کار نکردن 3D Touch دستگاه نیز گلایه کرده اند.

بروز مشکلات در آغاز عرضه نسل های جدید آیفون پیش از این هم سابقه داشته است و برای نمونه می توان به مواردی مثل مشکل آنتن دهی آیفون ۴ و خم شدن آیفون ۶ پلاس اشاره کرد.

کشف باگ های مختلف در ابتدای انتشار نسخه جدید iOS هم اتفاق جدیدی نیست، موردی که برای رفع آن لازم است تا انتشار بروزرسانی های بعدی از طرف سازنده منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (33 مورد)
  • عشق = اندروید
    عشق = اندروید | ۱۵ مهر ۱۳۹۴

    چرا شما طرفدارای آیفون نمیخواهید قبول کنید که این گوشی دیگه قابلیت نداره و فقط داره پول مارکشو میخوره.. سامی هر سری گوشی مطابق با سلیقهای گوناگون با کارایی متفاوت داره میده بیرون که کلی هم طرفدار داره. من خودم آیفون 6 خریدم اما از کیفیت دوربینش راضی نبودم و توی آنتن دهی ضعیف بود حتی اگه به استانی صفر میکردم انتن نمیداد و باید خاموش و روشنش میکردم. و اینقد داغ میشد که فلش دوربین غیر فعال میشد.. اما سامی با 4 گیگ رم و کارایی بالاش و متفاوت و شیک بودنش و راحتی و سرعت کار با اندروید باعث شد که عاشقش بشم. آی او اس هم که داشتم چیزی جز هنگ و لگ عایدم نمیشد.. فک کنم همه با من موافقن

  • shadow9444
    shadow9444 | ۱۲ مهر ۱۳۹۴

    از وقتی استیو جابز رفت اپل م داره بد میشه.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی