ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مایکروسافت، سرفس پرو ۴ را در دو مدل ۱۲ و ۱۴ اینچی توسعه داده است

حال که اپل، آیپد پرو را در اندازه ۱۲.۹ اینچی معرف کرده و به تولید خواهد رساند، گفته می شود که مایکروسافت نیز در صدد برآمده تا نمایشگر سرفس پرو ۴ را با اندازه ای ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۱ مهر ۱۳۹۴ | ۱۳:۳۰

حال که اپل، آیپد پرو را در اندازه ۱۲.۹ اینچی معرف کرده و به تولید خواهد رساند، گفته می شود که مایکروسافت نیز در صدد برآمده تا نمایشگر سرفس پرو ۴ را با اندازه ای بزرگ تر به بازارها ارسال نماید. در حال حاضر سرفس پرو ۳ از نمایشگری ۱۲ اینچی بهره می برد اما گفته می شود که در نسل بعدی، در کنار اندازه فعلی، شاهد نمونه ای ۱۴ اینچی نیز خواهیم بود.

بر اساس گزارش جدیدی که منتشر شده، خبر می رسد که نمایشگر سرفس پرو با اندازه ۱۴ اینچ و رزولوشن 2K همراه گشته. ترکیب چنین ابعاد و رزولوشنی، باعث می گردد تا شاهد چگالی ۱۸۵ پیکسل در هر اینچ باشیم.

گفته شده که سایر مشخصات شامل نسل جدید پردازنده اینتل با کد «اسکای‌لیک» تا ۱۶ گیگابایت حافظه RAM و تا ۵۰۰ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی هستند.

خبر می رسد که طراحی کلی دستگاه، دستخوش تغییرات عمده ای نشده و باید انتظار داشت که در چهاردهم مهر ماه، با محصولی تقریبا مشابه با سرفس پرو ۳ رو به رو گردیم. در این میان Brian Hall، یکی از کارمندان ارشد مایکروسافت نیز اذعان داشته که لوازم جانبی سرفس پرو ۳ نظیر داک نگه دارنده و Type Cover همه با نسل بعدی این محصول هماهنگی خواهند داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • احسان ح
    احسان ح | ۱۲ مهر ۱۳۹۴

    14 اینچ دیگه تبلت نیست که، مایکروسافت خجالت نکش لپتاپ بساز دیگه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی