ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Microsoft Surface 2
تکنولوژی

نمایشگر سرفس پرو ۴ تقریبا بدون حاشیه خواهد بود

بیست و سوم شهریور ماه بود که مایکروسافت دعوتنامه خود برای رویداد جدیدش را برای اصحاب رسانه و فعالان دنیای تکنولوژی ارسال نمود. در مراسم پیش روی شرکت مورد بحث که در سه شنبه هفته جاری برگزار ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۱ مهر ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

بیست و سوم شهریور ماه بود که مایکروسافت دعوتنامه خود برای رویداد جدیدش را برای اصحاب رسانه و فعالان دنیای تکنولوژی ارسال نمود. در مراسم پیش روی شرکت مورد بحث که در سه شنبه هفته جاری برگزار خواهد شد، شاهد رونمایی از محصولات سخت افزاری جدیدی خواهیم بود که در سال اخیر اهالی ردموند سخت در حال توسعه آنها بوده اند. از کنار موبایل های متنوع و مجهز به ویندوز ۱۰ که رد شویم، یک محصول به نوعی دیگر خودنمایی می کند.

انتظار می رود که در چهاردهم مهرماه، مایکروسافت از سرفس پرو ۴ رونمایی به عمل آورد اما اکنون شایعه شده که این دستگاه به همراه نمایشگری از راه خواهد رسید که از حاشیه بسیار اندکی بهره می برد. گفته شده که حاشیه بسیار کم صفحه نمایش سرفس پرو ۴، یادآور نمایشگر اولترابوکی به نام XPS 13 خواهد بود که در نمایشگاه CES 2015 معرفی شد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

گویا این روزها شرکت های بزرگ سخت افزاری به این باور رسیده اند که حاشیه بسیار اندک در نمایشگر یک محصول، مشوق قدرتمندی برای خریداران به شمار می رود.

اکنون مشتریان گجت های جدید، به طور کلی تصور می کنند که در صورت وجود حاشیه اندک و یا عدم حضور آن در نمایشگر یک دستگاه، تکنولوژی های بکار رفته از سوی سازنده بسیار بالا بوده اند که چنین اتفاقی روی داده است و بر همین اساس برای خرید همان محصول ترغیب شده و آن را به رقبایش ترجیح می دهند.

در گزارش جدید هم ذکر گشته که حاشیه نمایشگر سرفس پرو ۴ بسیار اندک خواهد بود و به طور کلی، صرفا حاشیه بخش پایینی دستگاه قابل توجه است. آنچه گفته شده، باز هم یادآور نوع طراحی XPS 13 از دل است.

dell-xps-13

همچنین ادعا شده که مایکروسافت راهکاری نرم افزاری به نام «قاب هوشمند» را نیز برای سرفس پرو ۴ توسعه داده است. کاربرد قاب هوشمند چنین خواهد بود که در زمان استفاده از دستگاه به عنوان یک لپ تاپ، حاشیه نمایشگر همانیست که از سوی سازنده توسعه داده شده و اما زمانی که سرفس را به عنوان یک تبلت استفاده می کنید، قاب هوشمند فعال گشته و حاشیه های دیجیتالی به نمایشگر اضافه می شوند تا نحوه نگهداری آن در دست به شکلی ساده تر انجام شود.

در هر صورت تا چهاردهم مهر ماه راه زیادی باقی نمانده و باید دید سرنوشت سرفس پرو ۴ و نمایشگر آن چگونه خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • arsham
    arsham | ۱۱ مهر ۱۳۹۴

    کیبورد سرفیس پرو مشکلاتی داشت ولی در نسخه های بعدی سرفیس اصلاح شدن. احتیاجی به ساختن کیبورد جدید نیست اگه همون کیبورد سرفیس پرو 3 رو هم استفاده کنه بازم خیلی عالیه

  • arsham
    arsham | ۱۱ مهر ۱۳۹۴

    نگران این بودم که اگه حاشیه هاشو خیلی کم کنه دست گرفتنش سخت باشه و ناخواسته چیزایی رو لمس کنی که با این حاشیه مجازی هم میتونه تبلتو بدون حاشیه کنه هم استفاده ازشو موقع دست گرفتن بدون مشکل کنه.
    ایول داره مایکی خدایی

  • R3D
    R3D | ۱۱ مهر ۱۳۹۴

    ای لعنت!
    چند روز پیش همین ایده ی "قاب هوشمند" به ذهنم رسیده بود که برای تبلت های حاشیه کم یک فضای اضافی بدیم تا بشه راحت توی دست گرفت.

  • (#_#)
    (#_#) | ۱۱ مهر ۱۳۹۴

    سرفس همیشه توی دوره های خودش جذابیت خاصی داشته ولی متاسفانه توی کشور ما هم دیر وارد بازار میشه و هم قیمت خون باباشونو طلب میکنند براش! ولی من یکی از دوستام که پدرش برای کارش خریده بود خیلی ازش تعریف میکرد، قبلیاش که قسمت ما نشد خدا قسمت کنه 4شو بگیریم.

    • firebird
      firebird | ۱۱ مهر ۱۳۹۴

      به نظر من دارید از حد میگذرونید. نکنید این کارها رو. منطقی جواب بدید خیلی بهتره. هر موقع هم حرف بدی زدی جواب بدید. خدا رو شکر کم که نمیارید.

    • arsham
      arsham | ۱۱ مهر ۱۳۹۴

      یه عده فکر میکنن اگر با شخصیت باشن به سنت ها و عادات خانوادگیشون پشت کردن:/

      • arsham
        arsham | ۱۱ مهر ۱۳۹۴

        ببین عزیزم من باهات پدر کشتگی ندارم پس لطفا دعوا نکن و انقدر تو پست های مختلف با اکانت های فیکت دنبال من و دیوان گردی نیاش که بهمون منفی بدی با این کارا فقط خودتو سبک میکنی پس لطفا بی خیال شو

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی