ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

استارتاپ ویکند شهر هوشمند از 15 تا 17 مهر برگزار می شود

استارتاپ ویکند یک رویداد آموزشی-تجربی در سراسر دنیاست که در ۳ روز آخر هفته برگزار می گردد. در این برنامه شرکت کنندگان پر انگیزه ای شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارتاپ، بازاریاب ها و طراحان ...

عماد ساعدی
نوشته شده توسط عماد ساعدی | ۱۲ مهر ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

استارتاپ ویکند یک رویداد آموزشی-تجربی در سراسر دنیاست که در ۳ روز آخر هفته برگزار می گردد. در این برنامه شرکت کنندگان پر انگیزه ای شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارتاپ، بازاریاب ها و طراحان گرافیک گرد هم می آیند تا طی ۵۴ ساعت ایده هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه ایده ای را اجرا کند.

جمعیت جهان در مناطق شهری بسرعت در حال افزایش است. با توجه به آمار ارائه شده توسط سازمان ملل، تا سال 2050، %70 جمعیت جهان (6.3 میلیارد انسان) وارد محدوده های شهری خواهند شد. این رشد سریع جمعیت شهری موجب افزایش نگرانی ها در حوزه چگونگی مدیریت موثر شهرها شده است.

مدیریت پسماند، سلامت انسان، مشکل ترافیک، و به طور کلی نبود زیر ساخت مناسب را می توان به عنوان مهم ترین دغدغه های زندگی شهری تلقی کرد. برای جلوگیری از این بحران به شیوه های جدید مدیریتی و اجرایی در شهرها نیازمندیم. این نیاز موجب به وجود آمدن پدیده «شهر هوشمند» شده است.

این دوره از استارتاپ ویکند، به صورت تخصصی به موضوعات شهری اختصاص دارد و از 15 تا 17 مهر ماه در دانشکده اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد. افرادی که در استارتاپ ویکند شهر هوشمند شرکت می کنند، به دنبال یافتن راهکارهایی برای هوشمند ساختن شهرها هستند و در این مسیر از فناوری هایی مثل تلفن های هوشمند و اینترنت اشیاء کمک می گیرند که می توانند نقش مؤثری در حل مشکلات شهری ایفا کنند.

برای ثبت نام در استارتاپ ویکند شهر هوشمند، به آدرس زیر مراجعه کنید:

swurban.ir

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • amin3mej
    amin3mej | ۱۳ مهر ۱۳۹۴

    سلام، اخر این هفته هم استارت اپ ویکند در دانشگاه ولیعصر رفسنجان که اولین استارت اپ در استان کرمان هم هست برگزار میشه. خوشحال میشیم پوشش خبری بدید.

  • سعید
    سعید | ۱۲ مهر ۱۳۹۴

    شهرداری منطقه 7 اسپانسر اصلی هست؟

    ببینم همین شهرداری های تهران نیستن که میان حیوانات رو میبرن زنده به گور میکنن یا از گرسنگی میکشن یا اسید تزریق میکنن بهشون ؟؟

    هر چند برگزاری چنین مراسمی میتونه خیلی مفید باشه ولی به نظر میرسه که تناسبی با برگزار کننده نداره ، در واقع مثل این که بخوان قبل از برآورده کردن نیازهای اولیه یه کارتن خواب بهش کت و شلوار بپوشونن

  • Ho3ein
    Ho3ein | ۱۲ مهر ۱۳۹۴

    آسمون آبی ، زمین پاک / حق همه ی ما بچه هاس :D
    جدای از شوخی بحث الودگی محیط زیست خیلی جدیه، امیدوارم یه استارت اپ خوب برای حفظش بوجود بیاد
    _________
    اگه برای ورود به فیسبوک و یوتوب مشکل دارین استفاده کنین
    azad72.tk

مطالب پیشنهادی