ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اختصاصی دیجیاتو: شرکت Oppo به زودی وارد ایران خواهد شد

به نظر می رسد که درهای بازار ایران به مرور در حال باز شدن بر روی برندهای مختلف است. پس از اینکه چندی پیش همراه اول اعلام کرد که قصد دارد محصولات شیائومی را به ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۲ مهر ۱۳۹۴ | ۱۴:۴۲

به نظر می رسد که درهای بازار ایران به مرور در حال باز شدن بر روی برندهای مختلف است. پس از اینکه چندی پیش همراه اول اعلام کرد که قصد دارد محصولات شیائومی را به صورت باندل شده در بازار عرضه نماید، اکنون شنیده های دیجیاتو حاکی از آن است که OPPO نیز قصد دارد موبایل های خود را در کشورمان ارائه نماید.

OPPO یک شرکت چینی است که تا به حال در مورد محصولات آن خبرهای زیادی را در دیجیاتو منتشر نموده ایم. این کمپانی در سال ۲۰۰۴ فعالیت خود را با تولید DVD Player آغاز کرد و سپس در سال ۲۰۰۸ اولین تلفن هوشمند خود را روانه بازار نمود.

از آن زمان تا کنون OPPO توانسته نوآوری های بسیاری را از خود در صنعت موبایل بر جای گذارد. N1 به عنوان اولین تلفن هوشمند مجهز به دوربین گردان و R5 به عنوان باریکترین موبایل در زمان معرفی، از جمله مواردی هستند که OPPO را نسبت به دیگر برندهای چینی متمایز می کنند.

جالب است بدانید که OPPO برای موضوع شارژ سریع نیز تکنولوژی مخصوصی را به نام خود به ثبت رسانده است. تکنولوژی VOOC قادر است تا در مدت ۳۰ دقیقه، موبایل شما را به میزان ۷۵ درصد شارژ نماید.

OPPO در مدت زمان کمی که از فعالیتش می گذرد با تعیین قیمتی رقابتی برای محصولاتش و ارائه کیفیتی بالا، توانسته نگاه های بسیاری را به خود خیره کند. اکنون اگر شنیده های دیجیاتو درست باشد، این برند قصد دارد تا با ادامه همین سیاست در کشورمان، توجه کاربران ایرانی را نیز به خود جلب نماید.

شما در رابطه با حضور OPPO در بازار ایران چه نظری دارید؟ به نظرتان حضور چنین شرکت هایی می تواند زنگ خطری برای رقبای بزرگ تر همچون سامسونگ و سونی باشد؟ آیا رقابتی که بین این برندها شکل می گیرد، در نهایت به سود مشتری خواهد بود؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (37 مورد)
  • علی
    علی | ۱۲ مهر ۱۳۹۴

    دوستانی که میگن درها رو به جهان باز شده توجه کنن درها به روی چین باز شده که اونم از قبل شده بود!

  • محمد
    محمد | ۱۲ مهر ۱۳۹۴

    الان هر جا نگاه کنی کوشی هوای میبینی به خاطر قیمت کم حالا یکی قیمت کمتر و کیفت تقربیا یکسان میده خوب این حتما به سود مشتری هست

  • امیر سهرابی
    امیر سهرابی | ۱۲ مهر ۱۳۹۴

    گوشی های خوب نمیگم نداره اما گشتم تو ایران قیمت هایی که براش هست خیلی بالا بود نمیارزه باید ببنیم قیمتش چقدره من که این گوشیش خوشم اومده قیمتش خوب باشه
    http://tabletphone.ir/buy/oppo-r7-plus/price/گوشی-موبایل-اوپو-r7-پلاس/

  • رامین
    رامین | ۱۲ مهر ۱۳۹۴

    خوبه..
    بعد از توافق برندای چینی با سرعت بیشتری از قبل دارن وارد میشن!
    و ملت هم که کیفیت محصولات درجه یک دنیا رو کلا از یاد بردن شادن و جیغ و هورا میکشن..

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی