ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Realarm؛ اپلیکیشن ساعت هشداری منحصر به فرد برای ویندوزفون

اپلیکیشن های ساعت هشدار به خودی خود استثنایی نیستند؛ تمامی آنها یک کار واحد انجام می دهند و آن هم پخش زنگ هشدار در زمان تعیین شده است تا برای رسیدن به محل کار یا مدرسه و ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۲ مهر ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

اپلیکیشن های ساعت هشدار به خودی خود استثنایی نیستند؛ تمامی آنها یک کار واحد انجام می دهند و آن هم پخش زنگ هشدار در زمان تعیین شده است تا برای رسیدن به محل کار یا مدرسه و دانشگاه عقب نمانیم.

Realarm هم در ظاهر یک اپلیکیشن ساعت هشدار معمولیست، اما از امکانات منحصر به فردی بهره می برد که آن را از سایر نمونه های مشابه در ویندوزفون متمایز می کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

اما چه عاملی باعث می شود که یک اپلیکیشن ساعت هشدار را منحصر به فرد بخوانیم؟ بزرگترین وجه تمایز Realarm با نمونه های مشابه، امکان تعیین زنگ های هشدار مختلف برای هر ساعت است. بدین معنا که با هر بار زنگ خوردن، به صورت رندوم آهنگ جدیدی پخش می شود تا هر روز با آوایی جدید و تازه از خواب برخیزید.

Realarm 2

قابلیت بعدی، استفاده از فرمان های صوتی است. در Realarm قادرید برای کارهایی همچون کوک کردن ساعت از فرمان های صوتی بهره بگیرید. برای فعال شدن این قابلیت، در ابتدا می بایست برای آن یک Prefix یا پیشوند (معادل Ok Google در موبایل های اندرویدی) در نظر بگیرید.

سپس می توانید فرمان های صوتی شخصی سازی شده خود را در موبایل صادر کنید تا اپلیکیشن از آنها اطاعت کند. البته توجه داشته باشید که این فرمان های صوتی را می بایست به زبان انگلیسی و با لهجه آمریکایی در اپ تعریف کنید.

از دیگر امکانات Realarm هم می توان به پشتیبانی از کاشی های زنده، وجود تقویم با امکان تعیین یادداشت، تنظیم سریع ساعت و امکان تعریف بازه زمانی دلخواه برای تکرار زنگ اشاره نمود. این اپلیکیشن کاربردی را می توانید به رایگان از ویندوز استور دریافت کنید.

Realarm

Realarm

سازنده: Viktor Szekeress قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: ویندوزفون حجم: 14 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Divan Greedy (thankyouaj)
    Divan Greedy (thankyouaj) | ۱۲ مهر ۱۳۹۴

    امیدوارم به جای این برنامه ها ، برنامه های جدید خود مایکروسافت رو پوشش بدید / برنامه جدید پروژه گاراژ به صورت اختصاصی برای ویندوز فون / خیلی ایده جذاب و باحالی داره
    http://blogs.windows.com/devices/2015/10/02/new-app-home-team-makes-it-easy-to-find-trusted-local-service-providers/
    اما متاسفانه مثل همیشه اپلیکیشن های مایکروسافت برای بقیه پلتفرم ها پوشش کامل می گیرن جز پلتفرم خودش

  • Divan Greedy (thankyouaj)
    Divan Greedy (thankyouaj) | ۱۲ مهر ۱۳۹۴

    ساعت خود ویندوز 10 و ویندوز 10 موبایل عالیه / نیازی به برنامه ی دیگه ای نیست مخصوصن قسمت ساعت جهانیش که امکانان فوق العاده ای داره

    • Russi :)))
      Russi :))) | ۱۲ مهر ۱۳۹۴

      خیلی از برنامه ها هستن ک ن فقط برای ویندوز برای اندروید و ای او اس هم وجود دارن ک عملا کاربردی توی گوشی ندارن حتی گاهی اوقات عملکرد برنامه شرکتی خود کمپانی سازنده بهترم هست،و برعکس این موضوع هم وجود داره مثل برنامه جعبه ابزار اندروید،ب طور کلی این برنامه جز دسته اوله، ممنون آقای بیگ زاده

مطالب پیشنهادی