ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پتنت تازه گوگل هولوگرام ها را به گلس می آورد

اوایل امسال بود که گوگل اعلام کرد قصد دارد گلس را از نو طراحی کند و هنوز هم که هنوز است اطلاعاتی در مورد شکل و شمایل نهایی این دستگاه به دست نیامده. گزارشات اخیر ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۲ مهر ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

اوایل امسال بود که گوگل اعلام کرد قصد دارد گلس را از نو طراحی کند و هنوز هم که هنوز است اطلاعاتی در مورد شکل و شمایل نهایی این دستگاه به دست نیامده. گزارشات اخیر اما حکایت از آن دارند که این شرکت احتمالا قصد دارد تغییرات اندکی را در عینک هوشمند خود اعمال نماید اما برپایه پتنت تازه ای که از سوی اهالی مانتین ویو به ثبت رسیده در آینده تغییرات به مراتب بزرگ تری در این گجت ایجاد می شوند.

این پتنت که هفته گذشته منتشر گردید و پرونده مربوط به آن بیش از یکسال قبل تسلیم اداره علائم تجاری و پتنت های آمریکا شد دستگاهی شبیه به گوگل گلس را به تصویر می کشد که از هولوگرام ها برای بازتاباندن تصاویر روی نمای دنیای واقعی که پیش رویتان قرار دارد استفاده می کند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

البته هیچ تضمینی در مورد اینکه گوگل در نهایت این دستگاه را ارائه می کند یا خیر وجود ندارد اما در حال حاضر آنطور که از شواهد امر بر می آید طرح ها و برنامه های این شرکت برای گلس بسیار محدود هستند و پیش بینی شده که طرح نهایی بیشتر روی مشتریان سازمانی تمرکز داشته باشد تا خریداران معمول.

با این همه گوگل به شدت به این فناوری توجه نشان می دهد و اخیرا نیز بودجه هنگفتی را در شرکت مجیک لیپ سرمایه گذاری کرد که یک استارتاپ مرموز است و روی توسعه هدست واقعیت افزوده مختص به خود کار می کند. احتمال می رود که این پتنت تازه در جریان همکاری های آتی گوگل و مجیک لیپ به کار گرفته شود یا اینکه یکی دیگر از صدها موردی باشد که به ثبت می رسند اما هیچگاه به صورت واقعی تولید نمی شوند.

google-glass-hologram-patent-3 google-glass-hologram-patent-1 google-glass-hologram-patent-2

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی