ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

بولینگ از جنس مینی کلیپ؛ معرفی بازی Bowling King

مینی کلیپ برای دوستداران بازی های تحت وب و اخیرا موبایل گیمرها، به یکی از محبوب ترین کمپانی های بازیسازی تبدیل شده. اگر به بازی در پلتفرم موبایل علاقه دارید، مطمئنا عناوین بسیار خوش ساخت مینی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۳ مهر ۱۳۹۴ | ۰۰:۳۰

مینی کلیپ برای دوستداران بازی های تحت وب و اخیرا موبایل گیمرها، به یکی از محبوب ترین کمپانی های بازیسازی تبدیل شده. اگر به بازی در پلتفرم موبایل علاقه دارید، مطمئنا عناوین بسیار خوش ساخت مینی کلیپ همچون Agar.io، On The Run یا 8Ball Pool را تجربه کرده اید.

Bowling King یکی دیگر از بازی های سرگرم کننده این بازیساز کارکشته بوده که در محیطی سه بعدی و با رنگ هایی خیره کننده، شما را به سالن مسابقات ورزش زیبای بولینگ می برد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

Bowling King را به خاطر المان های آرکیدش نمی توان یک شبیه ساز حرفه ای به شمار آورد، با این حال مینی کلیپ تلاش کرده تا تجربه نسبتا دقیق و نزدیک به واقعیتی از بازی بولینگ را برای بازیبازها به ارمغان آورد.

Bowling King 2

مثل دیگر بازی های مینی کلیپ، گرافیک بزرگترین نقطه قوت بازیست. سطح صیقلی سالن های بازی در شهرهای لاس وگاس، نیویورک، پاریس و سیدنی با مهارتی بسیار بالا طراحی شده و فیزیک نزدیک به حقیقت بازی باعث شده تا سنگینی غلت خوردن توپ های بولینگ را به خوبی احساس کنید.

در Bowling King می توانید تنها با یک انگشت و سوایپی ساده، توپ را به سمت میله ها بغلتانید. بیش از 60 مدل توپ با وزن و سایز مختلف و 27 نوع میله در بازی گنجانده شده اند تا بتوانید در بازی خود تنوع ایجاد کنید.

بخش مالتی پلیر، همیشه یکی از بزرگترین نقاط قوت محصولات مینی کلیپ بوده و در Bowling King هم به خوبی می درخشد. در این عنوان بولینگ بسیار جذاب می توانید وارد رقابتی همزمان با حریفی آنلاین شوید تا در جدول رده بندی جهانی بازی برای خودتان اسم و رسمی دست و پا کنید.

Bowling King را می توانید به صورت رایگان در iOS و اندروید تجربه کنید.

Bowling King

Bowling King

سازنده: Miniclip.com قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 88.9 / 38.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • غلامرضا
    غلامرضا | ۱۳ مهر ۱۳۹۴

    دوستان سلام کاربران گوشیهای وینفونی نیز می توانند بازیAE Bowling3Dرا از استور مایکروسافت دانلود واز بازی تک نفره ویا دونفره لذت کافی ببرند.سبز باشید

مطالب پیشنهادی