ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل در حال آماده سازی اپلیکیشن های محبوب خود برای ویندوز 10 موبایل است [شایعه]

مایکروسافت تحت رهبری مدیرعامل جدیدش روزهای پرمشغله ای را پشت سر می گذارد و تلاش دارد اپلیکیشن هایی قابل توجه و متنوع برای اندروید بسازد و جالب است بدانید که رقابت مستقیم آن با گوگل ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۳ مهر ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

مایکروسافت تحت رهبری مدیرعامل جدیدش روزهای پرمشغله ای را پشت سر می گذارد و تلاش دارد اپلیکیشن هایی قابل توجه و متنوع برای اندروید بسازد و جالب است بدانید که رقابت مستقیم آن با گوگل به هیچ وجه باعث کوتاهی یا کم کاری اهالی ردموند در این رابطه نشده است.

اما گوگل هم در ازای این لطف مایکروسافت احتمالا آماده می شود تا به نوعی در مقام جبران بر بیاید و در همین راستا نیز تلاش دارد اپلیکیشن های محبوب خود را برای ویندوز 10 (که قرار است همین هفته به همراه دو موبایل از سری لومیا معرفی شوند) آماده نماید.

ظاهرا اپ های اصلی اهالی مانتین ویو شامل یوتوب، هنگ اوت، گوگل وویس و گوگل پلی موزیک همگی در حال آماده سازی برای عرضه در ویندوز استور هستند.

مایکروسافت پیشتر توافقاتی را با برخی از تولیدکنندگان دستگاه های مبتنی بر اندروید نظیر سونی و ایسوس به امضا رساند که به موجب آن برخی از اپ های خود را همراه با تلفن های هوشمند این شرکت ها به کاربران عرضه خواهد کرد.

برای آنها که در مورد خرید لومیاهای جدید تردید دارند، قطعا افزوده شدن اپلیکیشن های گوگل به ویندوز 10 موبایل می تواند یک عامل تشویقی اضافه باشد اما چون این خبر تنها یک شایعه است شاید بهتر باشد اندکی صبور باشیم و تا فردا که قرار است کنفرانس مایکروسافت برگزار گردد صبر کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • I am payne,max payne...
    I am payne,max payne... | ۱۳ مهر ۱۳۹۴

    اگه سهم ios رو دربرابر اندروید ببینیم متوجه میشیم که ۱۰۰ میلیون کاربر ویندوزفون و بزودی ویندوزموبایل هم برای گوگل کم نیست...
    ویندوز۱۰ دسکتاپ که فبها...

  • arsham
    arsham | ۱۳ مهر ۱۳۹۴

    کاشکی اپ های قلم نوت سامسونگ برای سایر گوشی ها هم بیاد که عده ای مثل من که به این اپ ها نیاز داریم و از طرفی میخوایم سایر برند ها و سیستم عامل ها رو امتحان کنیم مجبور نباشیم تو هر بازه زمانی ای دو سه تا گوشی داشته باشیم:/

  • k&p
    k&p | ۱۳ مهر ۱۳۹۴

    سلام من نمیخواستم نظر بدم چند ماهی این سایت را دنبال میکنم ولی دیگه طاقت نیاوردم آخه چرا بعضیا میاند همین جور برا خوذشون تفسیر میکنند مثلا این بنده خدا که میگه بینگ مترجمش خوب نیست حاضرم شرط ببندم تا حالا اصلا گوشی ویندوزی نداشته یا اصلا با مترجم بینگ کار نکرده خداهشا صادق باشید و بدونید کسی که با گوشی ویندوزی کار کرده باشه دیگه نمیتونه با اندرویید کار کن به خاطر سرعتش

    • Mohammad Reza
      Mohammad Reza | ۱۳ مهر ۱۳۹۴

      واقعا حاضری شرط ببندیم؟؟چقدر دقیقا؟؟من تا تهش هستم.شرمنده ولی من به خاطر همین مزخرفات بود که رفتم سراغ ویندوز و بسیار ناامید به اندروید برگشتم. به شما ویندوزی ها باشه میان میگین سرچ بینگ هم از گوگل بهتره!!مترجمش که بماند.حالا من نخواستم بگم چه از لحاظ رابط کاربری و چه از لحاظ قدرت ترجمه و امکانات کیلومترها از گوگل عقب تره و واقعا جلو گوگل مزخرفه.من گفتم زیاد جالب نیست که کسی این جوری بهش برنخوره.

    • Mohammad Reza
      Mohammad Reza | ۱۳ مهر ۱۳۹۴

      تو گوشی ویندوزی کلا سه حالت تنظیمات میزان نور نمایشگر وجود داره.رابط کاربری بسیار سلیقه ایه(من اصلا خوشم نیومد در حالی که دوستم وقتی گوشیم رو میدید خیلی خوشش میومد) و کلی نقص دیگه که فقط در حد وینفون قابل چشمپوشی هستن.وقتی بخواد با اندروید مقایسه بشه خیییلی ناقصه.در ضمن افرادی مثل شما بودن که میگفتن سرعت پایین رده ی وینفونی با پرچمدار اندرویدی برابره و ازین جور چرت و پرتا که من فقط با چندتا فیلم تو یوتوب و چنددقیقه کار کردن با گوشی،ویندوز رو بهتر از اندروید می دونستم!!

    • Mohammad Reza
      Mohammad Reza | ۱۳ مهر ۱۳۹۴

      "گوشی ویندوزی کار کرده باشه دیگه نمیتونه با اندرویید کار کنه به خاطر سرعتش" ------- ویندوز هم دقیقا مثل اندرویده.توی پایین رده ها افتضاح کنده،توی پرچمدارها سرعت خوبی داره.من 520 داشتم و انتظارم فقط در حد قیمت خودش بود ولی به قدری کند بود که بارها نزدیک بود داد بزنم از دستش.الان هم S6 دارم بعد چندماه کندی ازش ندیدم.درست همون طور که انتظار میره.برخلاف تبلیغات دروغ امثال شما

  • Mohammad Reza
    Mohammad Reza | ۱۳ مهر ۱۳۹۴

    کلا شرکت ها دارند دوستانه تر رفتار می کنند.اپل بعد جابز خیلی بهتر شده(من تو تصوراتم هم نمیگنجید که اپل سرویس موسیقیش رو بیاره رو اندروید)،مایکرو بعد بالمر داره بیش تر خدماتش رو روی اندروید و ios با کیفیت خوب ارایه می کنه،با این خبر گوگل هم ظاهرا داره با مایکرو دوست میشه.برای ما کاربرا داره ایده ال اتفاق می افته.

  • Mohammad Reza
    Mohammad Reza | ۱۳ مهر ۱۳۹۴

    خیلی عجیبه این خبر.گوگل تو کنفرانس هاش حتی اسم ویندوز رو هم نمیاره.کلا ویندوز رو حساب نمی کنه.این خبر یه جورایی چرخش 180 درجه ای محسوب میشه.به نظرم انجامش به شدت برای ویندوز خوبه.من مدتی که وینفون داشتم روانی شدم به خاطر نبود اپلیکیشن های گوگل.یکی از عواملی که باعث شد از ویندوز بدم بیاد همین بود.یه گوگل ترنسلیت نبود دوتا کلمه ترجمه کنم.(می دونم بینگ هست ولی خیلی جالب نیست).

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی