ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن Photoshop Fix از راه رسید؛ بهترین قابلیت های فتوشاپ ادوبی حالا در موبایل شما حاضر هستند

به نظر می رسد همه ی ما افرادی را می شناسیم که از نسخه ای کرک شده از نرم افزار فتوشاپ استفاده می کنند و هر وقت از آنها می پرسیم چرا حاضر نیستند این ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۳ مهر ۱۳۹۴ | ۱۹:۴۵

به نظر می رسد همه ی ما افرادی را می شناسیم که از نسخه ای کرک شده از نرم افزار فتوشاپ استفاده می کنند و هر وقت از آنها می پرسیم چرا حاضر نیستند این محصول فوق العاده را خریداری کنند؟ در پاسخ مان می گویند فتوشاپ ۱.۰۰۰ دلار قیمت دارد و من تنها از ۱۰ درصد امکاناتش استفاده می کنم.

نباید از یاد برد که ابداً ابزار مورد بحث برای این قشر توسعه داده نشده و ادوبی چنین نرم افزار قدرتمندی را برای حرفه ای ها خلق کرده؛ همان قشری که به اپلیکیشنی کارا، توانمند و دقیق ممکن نیاز دارند.

البته کمپانی مورد اشاره این دستاورد گران مایه اش را به تازگی با راهکارها و قیمتی معقول تر از همیشه عرضه می کند. هم اکنون در پلتفرم دسکتاپ، فتوشاپ و لایت روم به صورت باندل و در ازا پرداخت هزینه ماهانه ۹.۹۹ دلار در دسترس هستند و در پلتفرم های موبایل نیز شاهد عرضه ابزارها و راه حل های مشابه و تقریباً رایگان هستیم.

اما از همه ی این بحث ها که گذر کنیم، امروز ادوبی حرکتی بزرگ و مهم در زمینه استراتژی موبایلش صورت داده و اپلیکیشن ویرایش تصویر Photoshop Fix را به رایگان عرضه نموده. اپی که به جرات می توان گفت همان ۱۰ درصد قابلیت های مورد نیاز اکثریت را به شکلی کامل در خود جای داده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

همانگونه که از نام Photoshop Fix بر می آید این ابزار به صورت صد در صد به بهبود دادن و برطرف کردن مشکلات عکس ها اختصاص دارد. جای بحثی وجود ندارد که وقتی شما با نسخه ای از فتوشاپ روبرو هستید، برطرف کردن اشکالات، می تواند شامل حذف اشیا مزاحم حاضر در کادر، تغییر مشخصه های ظاهری چهره یک فرد و موارد بسیار دیگری از این دست گردند.

گفتنی است در یک نگاه می توان دریافت که برخی از ابزارهای حاضر در اپ مورد بحث بسیار مفید و برخی بسیار کاربردی هستند و تعدادی دیگر شاید هر از گاهی مورد استفاده قرار گیرند. اکثریت ویژگی های کلیدی آشنای قبلی نیز اینجا حاضرند.

مثلاً شما ابزارهایی را برای تنظیم exposure، کنتراست و غلظت رنگی در اختیار دارید و گزینه هایی نیز برای حذف اشیا از درون کادر، تنظیم روشنایی و تاریکی و... در نظر گرفته شده اند. ابزارها و قابلیت های عمومی تر که با آنها برش زدن تصویر، افزودن افکت های مختلف و تغییر رنگ بندی میسر می شود نیز حاضر هستند.

کسانی که محصول را تجربه کرده اند تائید می نمایند که تمامی گزینه ها، قابلیت ها و ابزارها به درستی کار می کنند، پاسخگویی شان بسیار سریع بوده و برای مثال اگر یک سلفی بگیرید و چند دقیقه زمان را برای ویرایش آن در درون فتوشاپ میکس صرف نمایید به نتیجه ای بسیار فراتر از انتظار دست پیدا خواهید کرد.

گفتنی است که گزارش ها از عملکرد بسیار عالی اپ روی دستگاه های قدیمی تر همچون آیپد مینی ۲۰۱۲ حکایت دارند و بدین ترتیب در مدل های به روزتر ابداً مشکل و لگی مشاهده نخواهد شد.

photoshop-fix3

در مورد فتوشاپ فیکس یک قابلیت کلیدی وجود دارد که می بایست حتماً به آن بپردازیم، ویژگی جدید که بعید نیست به زودی راه خودش را به نسخه ی دسکتاپ نیز باز کند. این امکان شامل ابزاری می شود که قادر است اجزای چهره را شناسایی کرده و سپس اسلایدرهایی را در اختیارتان بگذارد که با جا به جا کردن آنها می توانید در هر جز تغییری پدید آورید.

بدین ترتیب قادر خواهید بود چشم ها، بینی، چانه و لب ها را ویرایش کرده و به صورت معمول آنها را بزرگتر و کوچکتر کنید، یا لب های فرد حاضر در تصویر را با قدری دستکاری به وضعیتی درآورید که به نظر برسد او مشغول لبخند زدن است.

تغییر زاویه چشم ها، کم کردن عرض بینی و... نیز از سایر ویژگی های ابزار مورد اشاره هستند و با کمی آزمون و خطا رفته رفته قادر خواهید شد به نتایج مطلوبی برسید. اگر به خاطر داشته باشید ادوبی تقریباً یک ماه پیش این دستاور تازه اش را در جریان برگزاری مراسمی مرتبط به کمپانی اپل روی آیپد پرو دمو کرد و سعی نمود لبخند را به چهره ی زنی که در تصویر قرار داشت بنشاند.

photoshop-fix4

Photoshop Fix از امروز به رایگان برای آیفون و آیپد در دسترس خواهد بود اما برای استفاده از آن می بایست حتماً یک اشتراک ادوبی تهیه کنید، که البته ثبت نام و ساختش نیز هزینه ای در پی ندارد. ادوبی همچنین وعده داده به زودی یک نسخه اندرویدی را نیز ارائه نماید تا کاربران پلتفرم موبایلی گوگل هم به آنچه در بالا اشاره شد دسترسی کامل داشته باشند.

همچنین این شرکت در کنار اپلیکیشن موبایلی تازه اش بنا دارد همین امروز و تا ساعتی دیگر به روز رسانی های دیگری را نیز در سایر محصولاتش اعمال نماید، که از جمله ی آنها می توان به افزوده شدن پشتیبانی از رزولوشن 8K و HDR به نرم افزار پریمیر پرو اشاره داشت. ضمناً شاهد رونمایی از یک اپ ویژه ی اندروید و iOS با نام Capture CC نیز خواهیم بود که حاصل ادغام چهار اپلیکیشن جداگانه ی Brush، Color، Hue و Shape است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • سعيد
    سعيد | ۹ آذر ۱۳۹۴

    من نميتونم نصب كنم پسورد هر جوري ميزنم قبول نميكنه خطا ميده راهنمايي كنين لطفا

  • زرير
    زرير | ۲۲ مهر ۱۳۹۴

    آقا چرا برا من 403 forbiddn
    ميزنه؟؟
    لطفا راهنمايي كنين . مرسي

  • reza
    reza | ۱۴ مهر ۱۳۹۴

    dustan sabtename adobish chijuriye aya !

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی