ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل و گوگل برای سومین سال پیاپی عنوان برترین برندهای جهانی را دریافت کردند

اپل و گوگل بار دیگر موفق شدند در رتبه بندی سالانه شرکت Interbrand عنوان ارزشمندترین برندها را از آن خود کنند. گزارش سال 2015 این شرکت که تحت عنوان Best Global Brands یا برترین برندهای ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۳ مهر ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۰

اپل و گوگل بار دیگر موفق شدند در رتبه بندی سالانه شرکت Interbrand عنوان ارزشمندترین برندها را از آن خود کنند. گزارش سال 2015 این شرکت که تحت عنوان Best Global Brands یا برترین برندهای جهانی از آن یاد می گردد همچنان حاکی از استمرار موفقیت و تسلط کمپانی های فعال در صنعت تکنولوژی است چراکه بیش از نیمی از 10 برند برتر جهانی که در این لیست به آنها اشاره گردیده است در این صنعت فعالیت می کنند.

در این گزارش ارزش برند اپل برابر با 170 میلیارد دلار اعلام گردیده در حالی که گوگل با رقمی معادل 120 میلیارد دلار ارزش گذاری شده است؛ شایان ذکر است که این اعداد و ارقام در قیاس با سال قبل به ترتیب افزایش هایی 43 و 12 درصدی را نشان می دهند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

لازم به توضیج است که این ارزش گذاری بر اساس عملکرد مالی، توانایی یک برند در اثر گذاری بر خرید مشتریان و وسعت کالاهای لوکس و قیمت بالای آن تعیین می شود.

براساس گزارش امسال این شرکت، مایکروسافت جای خود را با IBM عوض کرده و در جایگاه چهارم جدول نشسته است، سامسونگ همچنان جایگاه هفتم را در اختیار دارد و آمازون نیز با جهشی قابل توجه از جایگاه پانزدم به رتبه دهم این جدول صعود کرده است.

گفتنی است که Interbran آمازون را به عنوان یک شرکت خرده فروشی و IBM را به عنوان یک برند کاری تعریف کرده است و به همین دلیل می توان گفت که این دو در گروه فعالان حوزه تکنولوژی جای نمی گیرند. دیگر برندهای ذکر شده در میان ده شرکت برتر عبارتند از کوکا کولا، تویوتا، جنرال الکتریک و مک دونالدز.

لنوو هم از جمله شرکت هایی است که به تازگی نامش به این لیست اضافه شده است و موفق گردیده جایگاه صدم را به خود اختصاص دهد. رتبه 97 این لیست نیز به PayPal رسیده و جالب است بدانید که نوکیا و نینتندو به کلی از این لیست حذف گردیده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • rk.reza
    rk.reza | ۱۳ مهر ۱۳۹۴

    باید هم اپل اول بشه چون همون طور که توی مقاله آورده شده یکی از معیار ها وسایل لوکس بوده که اپل تمام محصولاتش لوکس حساب میشن البته لوکس نیستااا ولی قیمت لوکس داره اما گوگل یکی از بهترین گوشی هارو جدیدا معرفی کرده که کمتر از نصف آیفون قیمت داره زنده باد گوگل

  • مهدی
    مهدی | ۱۳ مهر ۱۳۹۴

    عمرا اگه اینطور باشه...

  • ZIGZAG
    ZIGZAG | ۱۳ مهر ۱۳۹۴

    دوستان کاش یه مقاله بدید بیرون ببینیم ولکس واگن چقدر نسبت به پارسال افت داشته

  • ZIGZAG
    ZIGZAG | ۱۳ مهر ۱۳۹۴

    http://tv.digikala.com/Video/Review/Mobile/Sony_Xperia_Z5_Compact_Unboxing
    اقا بدو بدو جعبه گشایی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی