ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصویری از یک موبایل لومیای ناشناس در بلاگ رسمی مایکروسافت قرار گرفت

مایکروسافت اخیرا در وبلاگ رسمی خود اخبار تازه ای را منتشر نموده و چند اپلیکیشن که به تازگی هماهنگی ویژه ای با کورتانا یافته اند را معرفی کرده است. روز به روز، تعداد چنین اپلیکیشن ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۳ مهر ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

مایکروسافت اخیرا در وبلاگ رسمی خود اخبار تازه ای را منتشر نموده و چند اپلیکیشن که به تازگی هماهنگی ویژه ای با کورتانا یافته اند را معرفی کرده است. روز به روز، تعداد چنین اپلیکیشن هایی افزایش می یابند اما این موضوع، مسئله ای نیست که می خواهیم در موردش صحبت کنیم.

در همان صفحه بلاگ رسمی مایکروسافت، تصویر یک کاربر دیده می شود که موبایل را در برابر خود گرفته و در حال گفتگو با کورتاناست؛ تلفن همراه لومیایی که در دست اوست اما، برای کاربران ویندوز فون نا مشخص است.

پیش از این تصاویر بی شماری از تلفن های همراه لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ اکس ال فاش شده بودند که هیچ کدام، شباهتی به این موبایل ندارند. از سوی دیگر شاهد لو رفتن چند تصویر از لومیا ۵۵۰ نیز بوده ایم که باز هم ظاهر آن، با موبایلی که در دستان این کاربر است، تفاوت دارد.

اکنون برخی گمانه زنی می کنند که این تصویر، متعلق به تلفن همراه لومیا ۸۵۰ است که که پیشتر مشخصات مربوط به آن افشا گشته و خبر رسیده بود قرار است از یک چیپست اسنپدراگون ۴۱۰ در آن استفاده شود. باید خاطر نشان کرد که بر اساس اطلاعات غیر رسمی قبلی، گمانه زنی می شد که این موبایل نیز پیش از به پایان رسیدن سال جاری از سوی مایکروسافت رونمایی گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • arsham
    arsham | ۱۳ مهر ۱۳۹۴

    گوشی خوبی به نظر میرسه ولی ضخامتش حتی واسه میان رده ها هم یکم زیاده

  • ارمی
    ارمی | ۱۳ مهر ۱۳۹۴

    xiaomi mi4 هستش به نظر من. قرار بود ویندوز رو روش پورت کنن. اصلا شباهتی به زبان طراحی سری لومیا نداره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی