ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت: ویندوز 10 تاکنون روی 110 میلیون دستگاه نصب شده است

اندکی بیش از دو ماه از عرضه ویندوز 10 گذشته و روز به روز به تعداد کاربران این سیستم عامل جدید افزوده می شود. در هفته های اول، میزان رشد و نفوذ مایکروسافت به کامپیوترها ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۴ مهر ۱۳۹۴ | ۱۷:۴۵

اندکی بیش از دو ماه از عرضه ویندوز 10 گذشته و روز به روز به تعداد کاربران این سیستم عامل جدید افزوده می شود. در هفته های اول، میزان رشد و نفوذ مایکروسافت به کامپیوترها در سراسر جهان خارق العاده بود و حالا پس از گذشت دو ماه، تعداد کاربران از 110 میلیون نفر نیز فراتر رفته است.

در ماه آوریل گذشته، مایکروسافت اعلام کرده بود که قصد دارد طی دو الی 3 سال آینده، ویندوز 10 را روی یک میلیارد دستگاه ببیند و با وجود آنچه که امروز گفته شد و مرتبا می شنویم، دستیابی به آن در مدت زمانی کوتاه تر هم ممکن به نظر می رسد.

علاوه بر این، 110 میلیون کاربر ویندوز 10، تاکنون 650 میلیارد صفحه را از طریق مرورگر اج باز کرده اند و دارندگان اکس باکس وان، بیش از 120 سال محتوا از کنسول خود به ویندوز جدیدشان استریم نموده اند.

براساس گفته های مایرسن، دارندگان سیستم عامل جدید از برنامه های کاربردی نیز استقبال بسیاری به عمل آورده اند و از اواخر جولای تاکنون بیش از یک میلیارد بار از طریق دستگاه های ویندوز 10 خود به اپ استور ویندوز سر زده اند.

در حال حاضر 670 هزار اپیلیکشن در اپ استور ویندوز وجود دارد که در مقایسه با 1.5 میلیارد اپ استور اپل و 1.6 میلیارد گوگل پلی، تقریبا نصفه و نیمه است. کورتانا نیز تاکنون به بیش از یک میلیارد درخواست مختلف پاسخ داده.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Divan Greedy (thankyouaj)
    Divan Greedy (thankyouaj) | ۱۴ مهر ۱۳۹۴

    بهتر خبر این خبر / اومدن برنامه های یونیورسال اینستاگرم ، فیسبوک و مسنجر و .... هستش

  • عـــامـر
    عـــامـر | ۱۴ مهر ۱۳۹۴

    جونممممم
    منم میتونستم یکی از اینا باشم

مطالب پیشنهادی