ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مراسم هجدهم مهرماه هوآوی با معرفی چند تلفن هوشمند اقتصادی همراه خواهد بود

هفته گذشته هوآوی قدرتمندترین نکسوس تا به امروز را معرفی کرد اما این، همه دستاوردهای یک سال اخیر شرکت یاد نشده نیست چراکه به نظر می رسد چشم بادامی های چینی در نظر دارند در ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۴ مهر ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

هفته گذشته هوآوی قدرتمندترین نکسوس تا به امروز را معرفی کرد اما این، همه دستاوردهای یک سال اخیر شرکت یاد نشده نیست چراکه به نظر می رسد چشم بادامی های چینی در نظر دارند در جریان مراسم هجدهم مهر خود در پکن تعدادی تلفن هوشمند اقتصادی را معرفی کنند.

مشخص نیست که تمرکز مراسم بیشتر روی چه موضوعی قرار دارد اما اطلاعات اخیر لو رفته از این شرکت می تواند حاوی جزئیات خوبی در این رابطه باشد. برای نمونه اگر خاطرتان باشد، یک تلفن هوشمند جدید به نام Honor Play 5X به تازگی مجوز TENAA را دریافت کرده (معادل چینی برای FCC) که نشان می دهد به زودی شاهد معرفی اش خواهیم بود.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

این دستگاه آنطور که در لیست مشخصات آمده دارای یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی است و از یک نمایشگر 5 اینچی با رزلوشن 720p بهره می برد. چیپست مدیاتک، دو گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی نیز سایر امکانات این موبایل 150 دلاری را تشکیل می دهند.

علاوه بر این انتظار می رود که هوآوی تلفن هوشمند P9 خود را نیز معرفی کند. اخیرا تصویری از این دستگاه منتشر شد که نشان می داد مجهز به دو دوربین اصلی است. علاوه بر این پیش بینی می شود که یک چیپست جدید  Kirin 950 هم برای این موبایل در نظر گرفته شده باشد و در قالب رنگ های سفید و طلایی به بازار عرضه گردد.

در هر صورت دیگر نیازی نیست که از این بیشتر منتظر بمانیم چراکه تا برگزاری رویداد آتی هوآوی تنها 4 روز دیگر باقی مانده است، با این همه، هر محصولی که این کمپانی رونمایی کند احتمالا صرفا مختص به چین خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • hadi msh
    hadi msh | ۱۴ مهر ۱۳۹۴

    عاشق جمله سازی آخرشم :
    احتمالا صرفا مختص به ")

    • Alireza Azizi
      Alireza Azizi | ۱۴ مهر ۱۳۹۴

      واقعا دیوونه کنندست!!!

مطالب پیشنهادی