ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

استایلوس سرفس پرو 4 از 1024 سطح مختلف فشار پشتیبانی می کند

در جریان کنفرانس معارفه ابزارهای ویندوز 10 مایکروسافت، Panos Panay معاون ارشد بخش طراحی سرفس پرو 4، اعلام داشت که 53 درصد از مالکان نسخه قبلی این دستگاه از استایلوس آن استفاده می کنند. بنابراین زمانی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۴ مهر ۱۳۹۴ | ۱۹:۲۳

در جریان کنفرانس معارفه ابزارهای ویندوز 10 مایکروسافت، Panos Panay معاون ارشد بخش طراحی سرفس پرو 4، اعلام داشت که 53 درصد از مالکان نسخه قبلی این دستگاه از استایلوس آن استفاده می کنند.

بنابراین زمانی که پروسه طراحی نسخه جدیدتر آغاز شد، عقلانی تر این بود که تجربه کار با قلم دستگاه نیز بهبود داده شود. مهم تر از همه اینکه استایلوس جدید یا همان سرفس پن 1024 درجه مختلف فشار را تشخیص می دهد که چهار برابر میزان پشتیبانی شده توسط سرفس پرو 3 است.

باتری این استایلوس طبق گفته مایکروسافت تا یک سال دوام می آورد که این ویژگی به یک شمشیر دو لبه می ماند چراکه امکان شارژ مجدد آن برایتان وجود ندارد.

در قسمت انتهای سرفس پن یک پاک کن در نظر گرفته شده که برای حذف دستی اطلاعات وارد شده توسط آن به کار می آید. مجموعه ای از سری های قابل تعویض نیز همراه با سرفس پن در اختیار کاربران قرار می گیرد که می توان برای انجام اعمال مختلف و تغییر پاسخ های قلم به فرامین، از آنها بهره گرفت.

مایکروسافت همچنین از یک چیپست کمکی جدید به نام G5 در ساخت این دستگاه بهره گرفته که حاصل کار مهندسان خودش است و تعامل میان نمایشگر و استایلوس را امکان پذیر می کند.

از دکمه ای که روی سرفس پن کار گذاشته شده همچنان می توان برای باز کردن سریع OneNote و حالا البته کورتانا بهره گرفت. اما مهم تر از همه اینکه این استایلوس در قالب پنج رنگ مختلف عرضه می گردد و به صورت مغناطیسی به کناره بدنه سرفس پرو 4 متصل می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • mohammadmj
    mohammadmj | ۱۴ مهر ۱۳۹۴

    فوق العاده است مخصوصا دوام بیش از حد باتریش که منو شگفت زده کرد بعد یه سال یه باطری عوض می کنی واقعا روی تکنولوژیش وقت گذاشتند یه چزی الکی ندادن بیرون که همش بخواد شارژ بشه ..

  • عـــامـر
    عـــامـر | ۱۴ مهر ۱۳۹۴

    اینکه پاک کن رو فشار بدی و.کورتانا بیدار میشه عالیه خداییش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی