ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل استارتاپ Perceptio را به تملک خود درآورد

بر طبق گزارش بلومبرگ اپل کمپانی Perceptio را به تازگی به تملک خود درآورده. گفتنی است که این استارتاپ تا پیش از این در زمینه ی توسعه یک سیستم هوش مصنوعی فعالیت داشته که بی نیاز ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۴ مهر ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

بر طبق گزارش بلومبرگ اپل کمپانی Perceptio را به تازگی به تملک خود درآورده. گفتنی است که این استارتاپ تا پیش از این در زمینه ی توسعه یک سیستم هوش مصنوعی فعالیت داشته که بی نیاز از سرویس های ابری بوده و می تواند به صورت محلی روی تلفن های هوشمند اجرا گردد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

برند ساکن کوپرتینو تا بدین لحظه هیچ یک از جزئیات قرارداد مذکور را فاش نساخته و توضیحی نیز در مورد این خرید خود ارائه نکرده و به یقین هم اکنون برای بسیاری این پرسش مطرح است که اپل با در اختیار گرفتن Perceptio چه هدفی را می تواند دنبال کند؟

در پاسخ باید بگوییم هر چند اطلاعاتی در دسترس نیست ولی گمان می رود اهالی کوپرتینو در پی پیاده سازی راهکاری بهینه تر از گذشته برای تجزیه تحلیل و سازماندهی تصاویر ذخیره شده روی آیفون ها و آیپده های خود باشند.

بنیانگذاران Perceptio، یعنی Nicolas Pinto و Zak Stone، به خاطر راه حل هایی که پیش از این برای فناوری شناسایی چهره از طریق یادگیری ماشینی ارائه کرده نام هایی شناخته شده محسوب می شوند. این زوج قبلاً از یک اپلیکیشن iOS‌ با نام Smoothie نیز پرده برداشته اند که قادر است از ترکیب ویدئوهایی کوتاه انیمیشن هایی بسیار جالب بسازد.

در صورت ادغام فناوری های کنونی استارتاپ مورد اشاره با محصولات اپل، برند اول جهان تا حد زیادی از انتقال اطلاعات تصاویر کاربران به دیتا سنترهای خود و پردازش کردن شان بی نیاز شده و ضمن صرفه جویی در هزینه هایش محصولاتی به قطع امن تر را در اختیار افراد قرار خواهد داد که رعایت حریم شخصی کاربر نیز در آنها بهتر و بیشتر از گذشته صورت خواهد پذیرفت.

TNW
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آیییخم و خونواده گلکسی s6 ( اسکی از آیفون و z3 )
    آیییخم و خونواده گلکسی s6 ( اسکی از آیفون و z3 ) | ۱۴ مهر ۱۳۹۴

    هیچی دیگه وقتی اپل و مایکی که غولی واس خودشون هستند میان از این کارا میکنن به معنی واقعی میشه مرگ نوآوری رو به چشم دید و حس کرد

    چند ساله دیگه هیچ کنجکاوی برای مراسما یا ... نیست و همش تکرار و ارتقا .... :(

    یادش بخیر تو نارنجی بال بال میزدیم برای کنفرانس اپل یا گوگل که ای خدا چه اختراع جدیدی کردن ...

مطالب پیشنهادی