ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایرباس پتنت عجیبی را برای چیدمان صندلی مسافران به ثبت رسانده است

حتما با دیدن این تصویر به یاد دستگاه های شکنجه قرون وسطی افتاده اید یا تصور کردید که با آثار یکی از صاحبان سبک هنر انتزاعی روبرو هستید. اما نه، این تصویر در اصل چیدمان ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۴ مهر ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

حتما با دیدن این تصویر به یاد دستگاه های شکنجه قرون وسطی افتاده اید یا تصور کردید که با آثار یکی از صاحبان سبک هنر انتزاعی روبرو هستید. اما نه، این تصویر در اصل چیدمان تازه ای برای صندلی های هواپیماست که توسط ایرباس پیشنها داده شده و براساس آن مسافران به صورت طبقه ای روی یکدیگر قرار می گیرند.

چنین چیدمانی شاید عجیب به نظر بیاید اما یکی از مزایای آن دست کم این است که مسافران برخی از صندلی ها می توانند دراز بکشند که البته حتی چنین مزیتی هم باعث نمی شود از میزان غیرواقعی بودن این طرح کم شود.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

خلاصه کلام اینکه اگر تا پیش از این، در حین سوار شدن و انتقال به هواپیما حس «شی» بودن به شما دست می داد، با دیدن این تصویر قطعا چنین ذهنیتی در شما تقویت خواهد شد.

2D1D7F8C00000578-3260690-image-a-25_1444056882482 2D1DACA400000578-0-image-a-24_1444056712596

تلاش روز افزون خطوط هوایی برای بالا بردن میزان بهره وری در سال های اخیر باعث شده که هرچند وقت یک بار طرح هایی عجیب و غریب مانند این از سوی شرکت های یاد شده ارائه شود و می توان مطمئن بود که این طرح، در نوع خود آخرین هم محسوب نمی شود.

اما خبر خوشحال کننده این است که طرح به نمایش در آمده در مطلب تنها به یک پتنت مربوط می شود و هنوز هیچگونه شواهدی دال بر اینکه در آینده نزدیک شاهد پیاده سازی آن در هواپیماها باشیم وجود ندارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • Pouyan
    Pouyan | ۱۴ مهر ۱۳۹۴

    باحاله که! من خوشم اومد!

  • عباس
    عباس | ۱۴ مهر ۱۳۹۴

    به نظرم نفرات پایینی راحت نباشن چون بالایی ها دید دارن ، اگه یه فکری به حال این موضوع بشه به نظرم بدک نیست چون مسافرا راحتی بیشتری دارن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی