ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فیسبوک اپلیکیشن های مسنجر و اینستاگرام را به ویندوز 10 می آورد

یکی از اهداف بزرگ مایکروسافت در ویندوز 10، تشویق توسعه دهندگان برای ساخت اپلیکیشن های فراگیری است که روی پی سی، تبلت و موبایل قابل اجرا باشند. در همین راستا، غول نرم افزاری به تازگی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۴ مهر ۱۳۹۴ | ۱۷:۴۹

یکی از اهداف بزرگ مایکروسافت در ویندوز 10، تشویق توسعه دهندگان برای ساخت اپلیکیشن های فراگیری است که روی پی سی، تبلت و موبایل قابل اجرا باشند. در همین راستا، غول نرم افزاری به تازگی هم پیمان بزرگی پیدا کرده: فیسبوک.

مایکروسافت دقایقی پیش و طی کنفرانس Windows 10 devices که هم اکنون در نیویورک در حال برگزاری است، اعلام کرد که فیسبوک قصد دارد تا اپلیکیشن های مسنجر، اینستاگرام و فیسبوک را روانه ویندوز 10 کند.

هر چند عرضه اپلیکیشن رسمی فیسبوک برای ویندوز 10، با توجه به انتشار نسخه مخصوص آن برای ویندوز 8 سورپرایز چندان بزرگی نیست، اما بروزرسانی اپلیکیشن اینستاگرام نکته خوشحال کننده ای است. اینستاگرام حدودا دو سال پیش برای ویندوزفون عرضه شد و از آن زمان تاکنون به ندرت اتفاق افتاده که برایش آپدیتی ارائه شود.

در حال حاضر اپلیکیشن رسمی اینستاگرام در ویندوزفون فاقد قابلیت بارگذاری ویدئوهاست، به همین خاطر بخش عمده کاربران ویندوزفون از اپلیکیشن های شخص ثالث اینستاگرام برای کار در این شبکه اجتماعی استفاده می کنند.

انتشار یک اپلیکیشن آپدیت شده از اینستاگرام برای ویندوز خبر بسیار مسرت بخشی است، اما مایکروسافت هنوز برای ارائه پلتفرمی که در میزبانی اپلیکیشن های شخص ثالث، بتواند با دیگران رقابت کند راه درازی در پیش دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • Sasan
    Sasan | ۱۴ مهر ۱۳۹۴

    گوشیش همه چی تمومه، هر چی فکر کنی داره، فقط قیافه نداره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی