ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

قفل گشایی تا بی نهایت؛ معرفی بازی Pop the Lock

اگر بازی aa را تجربه کرده باشید، مطمئنا می دانید که چقدر یادگیری آن آسان و چقدر پیشروی در مراحلش مشکل است. Pop the Lock از استودیوی Simple Machine نیز از همین جنس بازی هاست؛ عنوانی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۴ مهر ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

اگر بازی aa را تجربه کرده باشید، مطمئنا می دانید که چقدر یادگیری آن آسان و چقدر پیشروی در مراحلش مشکل است. Pop the Lock از استودیوی Simple Machine نیز از همین جنس بازی هاست؛ عنوانی که با ساده ترین گیم پلی و گرافیک ممکن، می تواند ماه ها شما را درگیر رد کردن مراحلی کند که گویی هیچ گاه به انتها نخواهند رسید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

کار شما در Pop the Lock باز کردن قفل هاست؛ بدین صورت که با اشاره روی صفحه، خط قرمزی در محیط دایره ای قفل به حرکت در می آید. هر وقت که این خط به نقطه زرد رنگ رسید، باید روی صفحه اشاره کنید تا قفل باز شود.

Pop The Lock Two

برای قفل اول، باید یک بار این کار را انجام بدهید. اما برای قفل دوم، دو مرتبه و هر چه در مراحل پیشروی کنید تعداد دفعاتی که باید برای رسیدن خط قرمز به دایره زرد روی صفحه اشاره کنید، بیشتر می شود. مثلا در مرحله 50، باید پنجاه بار در لحظه مناسب (مماس شدن خط و نقطه) روی صفحه اشاره کنید تا قفل باز شده و مجوز ورود به مرحله 51 برایتان صادر شود.

خط قرمز متحرک در هر بار مماس شدن با نقطه، تغییر جهت می دهد. ضمنا با پیشروی در مراحل، زمان بیشتری را باید صرف باز کردن قفل ها کنید و به همین خاطر بازی سخت تر و سخت تر می شود. هنوز مشخص نیست که Pop the Lock چند مرحله دارد، اما تا این لحظه گیمرهای فوق العاده صبوری بوده اند که بازی را تا 200 مرحله هم پیش برده اند.

در کنار aa، بازی Pop the Lock از معدود سرگرمی هایی است که میتوان آن را یک «سهل ممتنع» توصیف کرد؛ عنوانی که به ظاهر آسان است اما دوام آوردن و پیشروی در آن حقیقتا کار یک گیمر معمولی نیست.

اگر احساس می کنید که می توانید یک رکورد بین المللی از خود به جای بگذارید، همین حالا Pop the Lock را به رایگان دانلود کنید و یادتان نرود که رکوردهایتان را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

Pop the Lock

Pop the Lock

سازنده: Simple Machine, LLC قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوزفون حجم: 19.5 / 17 / 2.6 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • Shahin
    Shahin | ۹ آبان ۱۳۹۴

    120

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی