ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مایکروسافت قابلیت های جدید کنترلر الیت اکس باکس وان را تشریح می کند

کنترلر الیت اکس باکس وان تا چندی دیگر با قیمت 150 دلاری خود از راه می رسد و به یقین آن را می توان خیره کننده ترین کنترلر ساخته شده توسط مایکروسافت و با اندکی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۴ مهر ۱۳۹۴ | ۲۳:۴۵

کنترلر الیت اکس باکس وان تا چندی دیگر با قیمت 150 دلاری خود از راه می رسد و به یقین آن را می توان خیره کننده ترین کنترلر ساخته شده توسط مایکروسافت و با اندکی خوش بینی، بهترین کنترلر تاریخ نامید. قابلیت های متنوع آن از جمله کلیدها و پدال های اضافه به انضمام قابلیت تعویض دکمه ها و استیک ها، الیت را به تجربه ای خاص و منحصر به فرد تبدیل کرده است.

در ویدیوی زیر، تیم توسعه دهنده کنترلر نشان می دهد که بخش های مختلف دستگاه چگونه کار می کند و دکمه های اضافه هر کدام چه نقشی دارند. همچنین، اپلیکیشن همراه آن به کاربر اجازه می دهد تا ریزترین جزئیات همانند میزان لرزش هر یک از موتورها را تنظیم کنید. به طور کل، کنترلر الیت می تواند تجربه ای خارق العاده برای علاقه مندان به کنسول اکس باکس وان باشد.

مایکروسافت رسما اعلام نمود که طی آپدیت نرم افزاری جدید اکس باکس وان، تمامی کنترلرها از قابلیت تغییر عملکرد دکمه ها برخوردار خواهند شد و این مسئله صرفا خاص الیت نیست. در واقع اگر می خواهید جای دو دکمه را با هم عوض کنید، لزومی ندارد 150 دلار بپردازید، کنترلرهای معمولی شما هم قادر به انجام این کار خواهند بود.

اگر علاقه مند به خرید این کنترلر هستید باید تا 27 اکتبر برابر با 5 مهر ماه (همزمان با عرضه هیلو 5) منتظر بمانید. البته، مایکروسافت گزینه های ارزان تری هم برای خرید کنترلر جدید در دسترس دارد که حداقل 80 دلار ارزان تر از الیت برای تان آب می خورد. اگر به کنترلرهای توسعه یافته توسط سازندگان شخص ثالث فکر می کنید، دو گزینه Wildcat از ریزر و Fusion Pro از PowerA نیز دلبری می کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • امین
    امین | ۱۵ مهر ۱۳۹۴

    تنظیمات بیش از حد نه تنها جذاب نیست بلکه User friendly هم نیست. دلیل برتری گوشی های اپل از اندرویدیها هم در بعضی موارد همین user friendly بودنشه. این تنظیمات واقعا اضافیه و به گیمر هیچ کمکی نمیکنه و فقط باعث میشه شک کنه که شاید اگه تنظیماتو عوض میکرد gameplay بهتری نسیبش میشد. البته همشو نمیگم ولی اکثرش اضافیه.

  • عـــامـر
    عـــامـر | ۱۵ مهر ۱۳۹۴

    کلک کنترل اکس باکسو ببین انگار فرمون هواپیماست :D

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی