ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

یوبیسافت رسما Far Cry Primal را تایید کرد

صبح امروز خواندید که یوبیسافت قصد رونمایی از عنوان جدیدی را دارد و شایعات به Far Cry Primal اشاره می کردند. حالا این کمپانی فرانسوی با انتشار تریلری رسمی، از ساخت بازی پرده برداشت. Far ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۴ مهر ۱۳۹۴ | ۲۳:۱۵

صبح امروز خواندید که یوبیسافت قصد رونمایی از عنوان جدیدی را دارد و شایعات به Far Cry Primal اشاره می کردند. حالا این کمپانی فرانسوی با انتشار تریلری رسمی، از ساخت بازی پرده برداشت.

Far Cry Primal در تاریخ 23 فوریه سال 2016 برابر با 4 اسفند برای پلی استیشن 4 و اکس باکس وان عرضه می گردد و چند هفته بعد در ماه مارس، نسخه پی سی آن نیز منتشر خواهد شد. این عنوان دنباله رو فار کرای های قدیمی خواهد بود با این تفاوت که اسلحه های گرم جای خود را با نیزه و خنجرهای چوبی داده اند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اتفاقات بازی 10 هزار سال پیش از میلاد مسیح رخ می دهد، زمانی که ماموت ها و ببرهای دندان شمشیری موجودات غالب بر کره زمین بودند و انسان ها با مشقت زندگی می کردند. Takkar، شکارچی و آخرین عضو باقی مانده از گروه شکار است. وی پس از گریز از دست ببرها و شکار ماموت ها به منطقه ای می رسد که Oros نام دارد و حالا باید تمام تلاش خود را به کار بگیرد تا زنده بماند.

یوبیسافت این عنوان را «فصل هیجان انگیز بعدی» می خواند و داستانی کامل برای آن در نظر گرفته شده. بنابراین با توجه به قیمت احتمالی 60 دلاری و عرضه فیزیکی آن به بازار، Far Cry Primal عنوانی کامل در حد و اندازه عناوین شماره دار قبلی خواهد بود و ارتباطی به Blood Dragon یا مدل عرضه آن ندارد.

Far Cry 3: Blood Dragon بسته ای مستقل از فار کرای 3 بود که به صورت دیجیتالی و با قیمت 20 دلار به فروش می رسید. فار کرای پرایمال 15 ماه پس از فار کرای 4 عرضه خواهد شد و بعضی از اعضای تیم قبلی در توسعه این عنوان دخالت دارند. به طور کلی، یوبیسافت مونترال، یوبیسافت تورنتو، یوبیسافت شانگهای و یوبیسافت کیف در ساخت بازی مشارکت داشته اند.

طبیعتا هیچ وسیله نقلیه و هیچ سلاح گرمی در بازی وجود ندارد که به جریان بازی سرعت بخشد و احتمالا رویکرد سازندگان نیز نسبت به فار کرای های قبلی بسیار تغییر کرده است. پرایمال تاکید بسیاری بر بقا و زنده ماندن دارد و هدف انسان های دوره پارینه سنگی نیز همین بوده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • همایون
    همایون | ۱۵ مهر ۱۳۹۴

    "هیچ وسیله نقلیه و هیچ سلاح گرمی در بازی وجود ندارد که به جریان بازی سرعت بخشد"

    اینم هست!!!

    من با ماشیناش پارک دوبل تمرین میکردم! عین GTA.
    اینارم برداشتن...

  • همایون
    همایون | ۱۵ مهر ۱۳۹۴

    "اسلحه های گرم جای خود را به نیزه و خنجرهای چوبی داده اند"

    چقد بد!!!!! کل حالش به همون upgrade کردن اسلحه هاش بود... :(

  • Sav
    Sav | ۱۴ مهر ۱۳۹۴

    بهتر بود که از اسم Far Cry استفاده نکنه! هیچ ارتباطی با چهار سری قبلی Far Cry نداره!

  • هم سایه
    هم سایه | ۱۴ مهر ۱۳۹۴

    چرا نرم افزار دیجیاتو باز نمیکنه تو موبایلا؟

    • عـــامـر
      عـــامـر | ۱۴ مهر ۱۳۹۴

      احتمالا واسه فشاری که روی سرور بوده واسه پوشش زنده و مراسم مایکروسافت دسترسی برنامه رو به سرور قطع کردن درست میشه

مطالب پیشنهادی