ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نخستین ساعت هوشمند ماژولار جهان در حال طی کردن آخرین مراحل پیش از تولید است

در حالی که تلفن هوشمند ماژولار گوگل با وجود به تعویق افتادن، فاصله چندانی با عرضه به بازار ندارد، BLOCKS نیز وارد عمل شده تا آخرین مراحل پیش از تولید نخستین ساعت هوشمند ماژولار جهان ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۵ مهر ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

در حالی که تلفن هوشمند ماژولار گوگل با وجود به تعویق افتادن، فاصله چندانی با عرضه به بازار ندارد، BLOCKS نیز وارد عمل شده تا آخرین مراحل پیش از تولید نخستین ساعت هوشمند ماژولار جهان را پشت سر گذارد.

این شرکت که زیر مجموعه اینتل به شمار می رود، از مدت ها پیش تمایل خود برای ساخت چنین محصولی را نشان داده بود، ساعت هوشمندی با قطعات قابل تعویض که اکنون بیش از هر زمان دیگری به تولید نهایی نزدیک است و از تاریخ ۲۱ مهرماه، روند جمع آوری سرمایه مورد نیاز برای ساخت آن روی سایت کیک استارتر آغاز خواهد شد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

ایده تولید چنین محصولی جذاب به نظر می رسد و می تواند این ابزارهای پوشیدنی را یک قدم جلوتر ببرد، چرا که کاربران هردو پلتفرم اندروید و iOS در صورت ارائه آن، می توانند گزینه های مورد نظر خود را انتخاب کرده و ساعت هوشمندی تهیه کنند که بر اساس نیازها و سلایق خودشان ساخته شده باشد.

از جمله این گزینه های قابل انتخاب می توان به باتری یا حافظه پر ظرفیت تر، NFC، سیم کارت، GPS و حسگر های بیومتریک برای تحت نظر گرفتن ضربان قلب، سطح اکسیژن خون و میزان تعرق اشاره کرد.

جذابیت چنین محصولی اما به اینجا ختم نمی شود، چرا که سازنده تصمیم گرفته با باز گذاشتن پلتفرم طراحی ساعت هوشمند خود، امکان ساخت هر بخش احتمالی دیگری از حسگر اثر انگشت گرفته تا دوربین و حتی شارژر حرکتی را برای تولید کنندگان سوم شخص فراهم آورد.

البته همه اینها در صورتی است که سازنده بتواند پس معرفی محصول خود روی سایت کیک استارتر در تاریخ ۲۱ مهر ماه، سرمایه مورد نیاز برای تولید این ساعت هوشمند را جمع آوری کند.

در پایان می توانید ویدیوی معرفی ساعت هوشمند ماژولار BLOCKS را مشاهده نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • daten
    daten | ۱۵ مهر ۱۳۹۴

    اگر یکم بیشتر سرچ میکردید متوجه میشدید که اولا زیر مجموعه اینتل نیست و اینتل توش سرمایه گذاری کرده دوم مال یه ایرانیه

  • مهدی شجاعیان
    مهدی شجاعیان | ۱۵ مهر ۱۳۹۴

    این ایده برای یک ایرانیه که ساله پیش تو رویداد seedstarsworld.com از ایران شرکت کرد و اینتل حامی اون شد .
    این هم لینک سایت :
    http://techrasa.com/2015/08/08/seedstars-world-coming-back-to-tehran/

مطالب پیشنهادی