ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نظر سنجی دیجیاتو: کدام مدل از سرفس های مایکروسافت را می خرید؟

مایکروسافت همانطور که در میان خبرها خواندید امروز مراسمی بسیار با شکوه را برگزار کرد. این شرکت طی رویداد یاد شده از دو محصول فوق العاده با عناوین سرفس پرو ۴ و سرفس بوک پرده برداشت، ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۵ مهر ۱۳۹۴ | ۰۰:۱۵

مایکروسافت همانطور که در میان خبرها خواندید امروز مراسمی بسیار با شکوه را برگزار کرد. این شرکت طی رویداد یاد شده از دو محصول فوق العاده با عناوین سرفس پرو ۴ و سرفس بوک پرده برداشت، که اولی نسل تازه ی تبلت هیبریدی اهالی ردموند محسوب می شود و دومی نوت بوکی است بسیار قدرتمند و منحصر به فرد که بهترین تجربه ی ممکن را برای کاربران کامپیوترهای شخصی تحت ویندوز ۱۰ رقم خواهد زد.

سرفس پرو جدید نمایشگری ۱۲.۳ اینچی دارد و با پردازنده های اسکای لیک اینتل از همیشه قدرتمند تر شده، قلم آن نیز ۱۰۲۴ سطح فشار مختلف داشته و با پاک کنی در انتهایش، رنگ های متنوع و یکپارچگی با کورتانا چند برابر کارایی اش افزایش یافته. کیبردی که برای محصول ارائه می گردد نیز بهینه شده و یک حسگر اثر انگشت را در خود جای داده است.

در سوی دیگر لپ تاپی ۱۳.۵ اینچی با نام سرفس بوک قرار دارد، که با ظاهری شکیل، کیبردی حرفه ای و بی صدا، پرازنده ی گرافیکی قدرتمند انویدیا و طول عمر باتری ۱۲ ساعته آمده تا سایر تولید کنندگان نوت بوک ها را به چالش بکشد. البته نکته در اینجاست که سرفس بوک قابلیت جدا شدن از صفحه کلید و بدل شدن به یک تبلت را هم دارد.

مایکروسافت با این دو محصول می خواهد عرصه را بیش از هر زمان دیگری به بزرگترین رقیب خود یعنی اپل و دیوایس های مشابه اش تنگ نماید، نظر شما در رابطه با آنها چیست و فکر می کنید اگر بخواهید یک ابزار مبتنی بر ویندوز ۱۰ تهیه نمایید کدامیک برایتان جذاب تر و مناسب تر خواهند بود؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (35 مورد)
  • chorKHUF A
    chorKHUF A | ۷ آبان ۱۳۹۵

    ? چرا نظر سنجی خرابههه؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی