ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

«ویندوز ۱۰ موبایل» انتهای آذر ماه برای تلفن های هوشمند لومیا منتشر می شود

دو پرچمدار پر قدرت دنیای موبایلی مایکروسافت با نام های لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ اکس ال ماه آینده از راه می رسند و کاربران می توانند با قیمت های ۵۵۰ و ۶۵۰ دلار آنها ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۵ مهر ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

دو پرچمدار پر قدرت دنیای موبایلی مایکروسافت با نام های لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ اکس ال ماه آینده از راه می رسند و کاربران می توانند با قیمت های ۵۵۰ و ۶۵۰ دلار آنها را خریداری نمایند. مشخصا بهترین راه برای تجربه کردن ویندوز ۱۰، استفاده از همین دو تلفن هوشمند مورد اشاره است ولی مایکروسافت وعده داده که بروز رسانی ویندوز ۱۰ را برای موبایل های بسیاری عرضه نماید که در سال های گذشته به فروش رسیده اند.

اکنون در صفحه رسمی فیسبوک برند Lumia، ذکر گشته که ویندوز ۱۰ برای سایر تلفن های همراه در ماه دسامبر (انتهای آذر ماه) از راه خواهد رسید. ما مشخصا در کشور خود خواهیم توانست پس از ارائه این بروز رسانی از سوی مایکروسافت، آن را دریافت کنیم ولی در کشورهایی که موبایل ها به شکل قراردادی به فروش می رسند، کاربران باید مدتی هم در انتظار اپراتورهای مخابراتی بنشینند تا پلتفرم مورد بحث را برای موبایل هایشان بهینه کنند و مشخص نیست که این موضوع چه مقدار به طول انجامد.

مایکروسافت می گوید که تصمیم دارد تعداد بسیار زیادی از تلفن های همراه لومیا را به ویندوز ۱۰ بروز رسانی کند؛ برای دریافت این آپدیت، به دست کم ۸ گیگابایت فضای خالی در موبایل خود نیاز خواهید داشت. در نتیجه کاربران دستگاه هایی نظیر لومیا ۵۳۰ همین حالا از دور بازی حذف گشته اند. این در حالیست که در صفحه پشتیبانی مایکروسافت از موبایل هایش گفته شده: «صرفا تلفن های همراهی که از Lumia Denim استفاده می کنند قادر به دریافت بروز رسانی هستند و همه ویژگی های ویندوز ۱۰ نیز در تمام موبایل ها در دسترس نخواهند بود.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • آنیتا
    آنیتا | ۱۵ مهر ۱۳۹۴

    چقدر دیر!!! گوشی من lumia640xl هستش که کلا حافظه داخلیش 8 گیگه و بخشیش توسط سیستم پر شده. من که جا کم میارم برای آپدیت!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی