ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

از حالا می توان با گوگل ترنسلیت به ترجمه متون در سایر اپلیکیشن ها پرداخت

گوگل ترنسلیت به یقین یکی از کامل ترین و کاربردی ترین اپلیکیشن های اندروید محسوب می شود، اما این بدان معنا نیست که جایی برای پیشرفت ندارد. پیش تر برای ترجمه یک جمله با گوگل ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۵ مهر ۱۳۹۴ | ۱۲:۱۵

گوگل ترنسلیت به یقین یکی از کامل ترین و کاربردی ترین اپلیکیشن های اندروید محسوب می شود، اما این بدان معنا نیست که جایی برای پیشرفت ندارد. پیش تر برای ترجمه یک جمله با گوگل ترنسلیت بایستی در ابتدا اپلیکیشن را باز می کردید، متن مورد نظر را در آن تایپ و سپس متن ترجمه شده را مجددا برای استفاده در محلی دیگر کپی می کردید.

خوشبختانه از امروز و با استفاده از نسخه بروزشده گوگل ترنسلیت، دیگر احتیاجی به طی کردن این فرآیند ملال آور را نخواهید داشت.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

کاربران اندروید مارشملو قادرند با استفاده از گوگل ترنسلیت، به ترجمه متونی از 90 زبان مختلف به صورت درون برنامه ای بپردازند. برای استفاده از این قابلیت در ابتدا می بایست گوگل ترنسلیت را در موبایل خود نصب کنید.

سپس با ورود به اپلیکیشن هایی همچون واتس اپ و لینکدین که با قابلیت جدید گوگل ترنسلیت سازگارند، کافیست متن مورد نظرتان را با نگه داشتن انگشت روی آن هایلایت کنید تا گوگل ترنسلیت در یک صفحه پاپ آپ به ترجمه آن بپردازد.

برای درک بهتر این موضوع به تصویر زیر نگاه کنید:

composing-Whatsapp-small

گوگل اعلام کرده که این قابلیت جدید، برای کلیه اپلیکیشن هایی که می توان از درونشان به کپی کردن متن پرداخت قابل دسترسی است. اگر هم توسعه دهنده ای اجازه کپی کردن متن از درون اپلیکیشن را به کاربران نداده بود، در صورت تمایل می تواند به راحتی این قابلیت را به محصول نرم افزاری خود بیفزاید.

نسخه بروزشده گوگل ترنسلیت را می توانید هم اکنون از گوگل پلی دریافت کنید. البته توجه داشته باشید که استفاده از قابلیت ترجمه درون برنامه ای، تنها برای کاربران اندروید مارشملو میسر شده است.

Google Translate

Google Translate

سازنده: گوگل قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 18.4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • negin
    negin | ۲۸ مهر ۱۳۹۴

    میخوام متن های فارسی که دوست دارم وبه انگلیسی تبدیل کنم

  • بتول سلم آبادی
    بتول سلم آبادی | ۲۱ مهر ۱۳۹۴

    با توجه به گسترش تصوف در آغاز قرن هفتم و بحبوحه حملات وحشیگرانه مغول به ایران و همچنین اهمیت یافتن خانقاه ها به عنوان یک پایگاه اجتماعی در پناه دادن به مردم آسیب دیده و بی نوا و وحشت زده و استفاده مشایخ از این موقعیت در ترویج تصوف،نویسنده در این تحقیق بر آن بوده انعکاس آداب و رسوم خانقاهی را در نثر قرن هفتم بررسی نماید و به این نتیجه رسیده که مشایخ و بزرگان تصوف از این فرصت استفاده کرده و آثار با ارزشی بر جا گذاشته اندامااین آداب و رسوم در آنها به طور کلی بیان نشده بلکه به صورت بخشی یا فصلی یامجلسی مطرح شده است.

  • سامان
    سامان | ۱۵ مهر ۱۳۹۴

    كاش در دمو، در نرم افزار واتز اپ، حالتي كه جواب طرف مقابل ترجمه شود نشان داده مي شد. ترجمه متن تايپ شده توسط خود شخص كه چندان مفيد نيست.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی