ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی اس ۷ سامسونگ با سه چیپست متفاوت تولید خواهد شد [شایعه]

روز گذشته برخی منابع خبری یکبار دیگر سخن از مورد آزمایش واقع شدن چیپستی جدید از سامسونگ با عنوان اگزینوس ۸۸۹۰ به میان آوردند که در آن هسته های  Mongoose به منظور دستیابی به پرفرمنس ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۵ مهر ۱۳۹۴ | ۱۵:۴۵

روز گذشته برخی منابع خبری یکبار دیگر سخن از مورد آزمایش واقع شدن چیپستی جدید از سامسونگ با عنوان اگزینوس ۸۸۹۰ به میان آوردند که در آن هسته های  Mongoose به منظور دستیابی به پرفرمنس بیشتر به کار رفته بودند و البته این احتمال مجدداً قوت گرفت که شاید در آینده ای نزدیک شاهد به کارگیری تراشه ی مورد بحث در کهکشانی آتی کره ای ها یا همان گلکسی اس ۷ باشیم.

امروز وبسایت شناخته شده ی SamMobile مدعی گشته به اطلاعات تازه ای دست یافته که مطابق آنها اسمارت فون پیش تر اشاره شده ممکن است در سه نسخه ی مشابه که هر یک از چیپستی متفاوت بهره می برند به تولید برسد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اگر به خاطر داشته باشید قبلاً شایعه شده بود سامسونگ بنا دارد در گلکسی نوت ۵ از چیپست اگزینوس ۷۴۲۲ استفاده کند، اتفاقی که در عمل هرگز رخ نداد. ولی حالا شایعه کنندگان باور دارند یکی از نسخه های گلکسی اس ۷ دارای همین سیستم-روی-چیپ خواهد بود و البته این نسخه صرفاً به دست کاربران هندی خواهد رسید.

نمونه ی دیگری نیز وجود خواهد داشت که از اگزینوس ۸۸۹۰ بهره خواهد برد و راهی بازار ژاپن، کره جنوبی و اروپا خواهد گشت. در نهایت گلکسی اس ۷ مجهز به اسنپدراگون ۸۲۰ نیز مختص ساکنین چین و ایالات متحده آمریکا خواهد بوده.

گفتنی است در صورت صحت اطلاعات مندرج در بالا این اولین باری محسوب خواهد شد که غول تکنولوژی کره ای یک دستگاه پرچمدارش را با سه چیپست متفاوت تولید خواهد کرد. البته نباید فراموش نمود هنوز با تاریخ معارفه و شروع عرضه موبایل مذکور فاصله زیادی داریم و بعید نیست در آینده ی پیش رو به دلایل گوناگون برنامه های سامسونگ دستخوش تغییر شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • sha
    sha | ۱۵ مهر ۱۳۹۴

    http://www.phonearena.com/news/Taming-dragons-Z5-Compact-outlasts-the-Z3-series-in-4K-recording-video_id74438
    پشتیبانی کنید لطفا

  • ژانکلودجمالی نژاد09339434229
    ژانکلودجمالی نژاد09339434229 | ۱۵ مهر ۱۳۹۴

    ازشهرکهن , شهر هنر , شهر راز ( شیراز ) به همه درود میفرستم , من به هیچ عنوان تعصبی کور نیستم و طرفدار هیچ برندی یاموبایل و فبلت خاص نیستم و فقط طرفدار بهترین هستم . این رو بدونید بهترین موبایل یا فبلت میتونه وجود داشته باشه اما هرگز کاملترین موبایل یا فبلت نمیتونه وجود داشته باشه ! هر موبایل یا فبلت همانطور که مزایا داره معایبی هم دارن و این همیشه تکرار میشه و بدونید اگه کاملترین وجود داشت دیگه رقابتی هم در کار نبود! شرکتsamsung با وجود ایرادهایی که داشت و داره اما نشون داد لیاقت پیروز بودن وپرفروش ترین بودن که یعنی علاقه مند بودن مردم به خریدش رو داره , من قصد خرید سامسونگ جدید گلکسی S6 اج پلاس یا حتی آیفون جدید6S پلاس رو داشتم اما پشیمون شدم چون توقع من رو برآورده نکردن نه اینکه بد باشن ! برأکس عالی بودن مخصوصا گلکسیS6 اج پلاس اما تصمیم گرفتم که تا درطول نیمه دوم سال1394 و سه ماه اول سال 1395 صبر کنم تا ببینم سامسونگ با شاهکارش وکهکشانی جدیدش گلکسیS7که از قدرتمندترین چیپست پردازنده( اکسینوسM1) بهره خواهد برد چیکار میکنه وبا دیگر پرچمدارهای دیگرشرکت های رقیب که در اون زمان احتمالا معرفی میشه مقایسه کنم و بعد تصمیم نهاییم رو بگیرم برای خرید , فکر کنم این خبرها که از سه نوع چیپست در گلکسیS7 استفاده خواهد کردسامسونگ یکی اکسینوس8890 یا M1 و دیگری اکسینوس7422 و دیگری اسنپدراگون820 بازی با افکارعمومی هس ومیتونه بازارگرمی سامسونگ درمقابل دوستداران تشنه دیدار گلکسیS7 باشه ... شاید اون تکنولوژی که ازش صحبت میشد که در اکسینوس 7422 در اکسینوس M1 یا 8890 به کاربرود که باعث میشه جابرای باطری بزرگتر خواهد بود اما سامسونگ همیشه با دونوع پردازنده وارد میدان میشد به غیر از گلکسی های S6 نوت5 , من ومطمئنن همه شما فقط حاظر به خرید اون گلکسیS7 خواهیم بود که یا اسنپدراگون820 داره در دل خودش یا مخصوصا اون گلکسیS7 که در دل خودش اکسینوس M1 داره , من که بیشتر به فکر و منتظر اون گلکسیS7 با پردازنده اکسینوس M1 هستم ! امیدوارم وارد ایران بشه ! مطمئنن ملاحضه کردید در جدول رسمی و قابل اتکای بنچمارک تست تک وچندهسته ای که اکسینوسM1 چه زیبا تمام رقباش رو در هردوتست تک وچندهسته ای (بااختلاف زیاد )شکست داد وعقط (بااختلافی کم) در تست تک هسته ای از تگرای جدید انودیا شکست خورد , اکسینوس M1 غولی به نام Apple A9X که در آیپد جدید عملکرد کامپیوتر داره رو با ( اختلاف زیاد) در هر دوتست تک وچندهسته ای شکست داد حالا فکرش رو بکنید زمان ارائه رسمی در گلکسیS7 چه طوفانی به پا میکنه و چه شادی برای شخصی که گلکسیS7 خریداری میکنه به بار خواهد آورد , و در آخر (( آینده رو نمیشه پیش بینی کرد و هر چه که گفته بشه احتمالات هست گرچه قوی ونزدیک به واقعیت باشه البته به غیراز اینکه اکسینوسM1 قدرتمندترین هست))

    • moc
      moc | ۱۶ مهر ۱۳۹۴

      بهت منفی دادم تا فخر فروشی نسبت به شهر و نژاد نداشته باشی و یه جورایی احساس کردم از بالا به بقیه نگاه میکنی
      هرچند خود من شیرازی هستم

      • ژانکلودجمالی نژاد09339434229
        ژانکلودجمالی نژاد09339434229 | ۱۶ مهر ۱۳۹۴

        همشهری و مهم تر هموطن عزیز امیدوارم که. متوجه عرایظ دومم که در جواب سوء تفاهم و خداییش اشتباه فکر کردنتون شده باشید

      • ژانکلودجمالی نژاد09339434229
        ژانکلودجمالی نژاد09339434229 | ۱۶ مهر ۱۳۹۴

        همشهری عزیز و مهمتر هموطن عزیز بدونید همه جای ایران سرای من است , شما شدید دچار سوء تفاهم شدید! شما کامل اشتباه فکر کردید در مورد ابتدای عرایظم در مورد شهرمون( شیراز) من همون طور که به قول خودم به اصفهان عزیزوزیبا میگم عروسک و به همدان. افتخار میکنم ومیگم مهد تمدن وپایتخت کهن ایران که القاب قطعی و به حقشون هس به شیراز زادگاهم میگم یانصبت میدم: شهر کهن , شهر هنر , شهر راز ( شیراز) به غیر از القاب زیاد و بحق دیگر شیرازم که کل دنیا اونها رو میدونن ... شعریکی از مشهورترین شاعرهاو ادیبان دنیااز شیراز در سازمان ملل متحد نقش بسته ( بنی آدم اعضای یکدیگرند که درآفرینش زیک گوهرن , چه عضوی به درد آورد روزگار , دگر عضوها را نماند قرار)لطفا با اینچنین موارد سنگین و حساس اینقدر باعجله و احساسی برخورد نکنید ! این که شما به اشتباه محض میفرماین احساس میکنید ازبالا به همه نگاه میکنم و فخر فروشی میکنم کلمه های فوق العاده سنگین و توهین آمیزی به دیگر هموطنان عزیزم از دیگر شهرها هس ! این سایت مخصوص موارد تکنولوژیکی هس , از عرایظ من مشخص هس که من فخر فروش و متعصب نیستم ! بارها باتکرار زیاد عرض کردم (( تعصبی کور نباشید )) یعنی توجه نکردین ! من در همه موارد به این شکل به حق وبه جا از( شیراز) شهر کهن , شهر هنر , شهر راز مرکز استان کهن فارس در دل مهد تمدن کشور پرگوهر پارس (ایران)یادمیکنم , همه جای ایران سرای من است ... از طرز عرایظم در مورد اکسینوس و... یعنی مشخص نیس که تعصبی نیستم! خواهش میکنم توجه بفرماید هموطن و همشهری عزیز ! من به خود شما عزیزم منفی ندادم به فکرتون که در مورد ابتدای عرایظم بود منفی دادم ! به علت مقابله با منفی دادنتون نبودها !

  • BOZORG#
    BOZORG# | ۱۵ مهر ۱۳۹۴

    پیوستیم

  • Yaya
    Yaya | ۱۵ مهر ۱۳۹۴

    و طبق معمول هم مدل پایین تر به ایران شیپ میشه

    • مجید
      مجید | ۱۵ مهر ۱۳۹۴

      و البته با قیمت مدل بالاتر :|

مطالب پیشنهادی