ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اسپنسر می گوید تا سال آینده خبری از اضافه شدن ویژگی پخش موسیقی پس زمینه نیست

ایده پخش موسیقی در پس زمینه برای اکس باکس وان از مباحث مورد علاقه مایکروسافت است و مدیران شرکت دوست دارند هر چه سریع تر این امکان را برای کاربران خود فراهم کنند. اما براساس ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۶ مهر ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

ایده پخش موسیقی در پس زمینه برای اکس باکس وان از مباحث مورد علاقه مایکروسافت است و مدیران شرکت دوست دارند هر چه سریع تر این امکان را برای کاربران خود فراهم کنند. اما براساس صحبت های فیل اسپنسر، با وجود انبوه کارهایی که روی دوش تیم اکس باکس قرار دارد، چنین قابلیتی در اولویت نیست.

اسپنسر در پاسخ به پرسش یکی از کاربران پیرامون ارائه ویژگی مذکور روی اکس باکس وان گفت که اگرچه ما این قابلیت بسیار محبوب است اما در دسته بندی و اولویت بندی کارها، پخش موسیقی در پس زمینه پشت سر ارائه ویندوز 10 برای اکس باکس وان قرار می گیرد.

اما به هر حال، چنین امکانی اگرچه توسط قشر گسترده ای مورد تقاضا قرار گرفته ولی ارائه هسته ویندوز 10 برای اکس باکس وان یکی از مهم ترین ماموریت های فعلی تیم های داخلی مایکروسافت است.

اواخر ماه مه نیز اسپنسر تایید نموده بود تا زمانی که ویندوز 10 از راه نرسد، پخش موسیقی نیز پیگیری نخواهد شد. بنابراین می توان در آپدیت های ابتدایی سال 2016 منتظر آن ماند. در حال حاضر، کاربران اکس باکس وان با استفاده از اپلیکیشن Xbox Music و قابلیت اسنپ می توانند حین انجام بازی موسیقی را اجرا کنند اما اسنپ، بخشی از نمایشگر را اشغال کرده و از همین سو چندان باب پسند قرار نمی گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • ZIGZAG
    ZIGZAG | ۱۶ مهر ۱۳۹۴

    اقای وفا نژاد لطفا در مورد شایعات پیرامون مراسم پاریس پلی استیشن مطلبی پست کنید
    همچنین شایعه رونمایی رسمی از gran turismo 7 که قراره خودروی تولید محدود بوگاتی ویژن گرن توریسمو (450 عدد) به منظور اشنایی و تبلیغ مردم در این سری شبیه سازی میشه

  • Max
    Max | ۱۶ مهر ۱۳۹۴

    دیجیاتو اگر بخش کامپیوتر هم مثل موبایل پوشش میدادی عالی میشود مثل قطعات CPU ram motherboard و...

  • سامان
    سامان | ۱۶ مهر ۱۳۹۴

    سایت اشتراک لینک http://zanjeer.ir/

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی