ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

به زودی امکانات بیشتری برای ارائه بازخورد نسبت به پست های فیس بوک خواهید داشت

بر طبق گزارشی که وبسایت انگجت منتشر کرده فیس بوک در پی آزمودن قابلیتی است که به کاربران اجازه می دهد با ابزاری دارای امکانات بیش از یک لایک ساده بازخورد خود را نسبت به ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۶ مهر ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

بر طبق گزارشی که وبسایت انگجت منتشر کرده فیس بوک در پی آزمودن قابلیتی است که به کاربران اجازه می دهد با ابزاری دارای امکانات بیش از یک لایک ساده بازخورد خود را نسبت به پست های قرار گرفته روی این شبکه ی اجتماعی اعلام نمایند.

گفته می شود امروز پیش نمایش یا نمونه ای اولیه از این ویژگی ارائه شده که طی آن به آیکن لایک چندین شکلک اضافه گشته است. انگجت که حاضر نیست نام منابعش در این رابطه را فاش نماید، می افزاید کمپانی مورد بحث بنا دارد تا قابلیت یاد شده را از ابتدای فردا، یعنی جمعه صبح، در اختیار کاربران اسپانیایی و ایرلندی بگذارد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

گزارش پیش تر اشاره شده در حالی به رسانه ها راه می یابد که اندکی قبل مارک زاکربرگ، مدیر عامل فیس بوک، طی یک جلسه پرسش و پاسخ عمومی اظهار داشته بود به دنبال راهکاری هستند تا کاربران بتوانند از طریق آن نظر و احساسشان نسبت به یک پست را با ابزاری بیش از یک لایک بروز دهند.

مطابق آنچه انگجت می گوید، در میان شکلک های این شیوه ی جدید نیز خبری از دکمه ی دیسلایک نیست و تنها صورتک هایی که بیانگر عصبانیت و ناراحتی هستند در نظر گرفته شده اند. ناگفته نماند که آیکن های دیگری همچون یک قلب، چهره ای متعجب و صورتک هایی خندان نیز در دسترس خواهند بود.

فیس بوک به تازگی ابزار جدیدی را ارائه کرده که کاربران با آن می توانند پروفایل ها و پست هایشان را بیش از گذشته سفارشی نمایند، ضمن اینکه قابلیت ترسیم بر روی تصاویر نیز از ویژگی های تازه عرضه شده در این شبکه ی اجتماعی محسوب می شوند.

انگجت در پایان خاطر نشان ساخته آیکن های مورد اشاره در بالا، علاوه بر پست های کاربران در زیر پست هایی که برندها در صفحات رسمی شان قرار می دهند هم حاضر خواهند بود و البته هنوز مشخص نیست چه زمان این قابلیت برای دیگر افراد در سایر نقاط جهان در دسترس قرار می گیرد.

engadgetreaction

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • ali9zafar
    ali9zafar | ۱۶ مهر ۱۳۹۴

    اشتباهه اینکارش بنظرم
    وقتی میتونی همین شکلکارو حتی خود لایک رو تو کامنت بکار ببری چه کاریه آخه یچیز اینجوری اضافه کنی
    اینجوری البته سرعت لایک ملت لایک کن میاد پایینا
    یسری هستن فقط تند تند لایک میکنن میرن
    مثلا اینستارو باز میکنن هی دارن تند تند دوبار میزنن رو صفحه یه هل میدن بالا دوباره همین منوال

  • رایموند
    رایموند | ۱۶ مهر ۱۳۹۴

    درود...هر امکاناتی توی شبکه اجتماعی اضافه کنه بازم برام جذابیت نداره...

  • Max
    Max | ۱۶ مهر ۱۳۹۴

    این قابلیت خیلی قبل هم تو شبکه های اجتمای یا مسنجر های مثل لاین بود البته فیس یه چیز دیگست

مطالب پیشنهادی