ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

در صورت عدم سود دهی شاید سونی موبایل در سال ۲۰۱۶ از بازار تلفن های هوشمند کنار برود

بر طبق گزارشی که تازه انتشار یافته، کاز هیرای، مدیر عامل کمپانی سونی، به مسئولین خطوط تولید تلفن های هوشمند اکسپریا تنها یک سال دیگر فرصت داده تا خودشان و توانایی هایشان را به اثبات ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۶ مهر ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

بر طبق گزارشی که تازه انتشار یافته، کاز هیرای، مدیر عامل کمپانی سونی، به مسئولین خطوط تولید تلفن های هوشمند اکسپریا تنها یک سال دیگر فرصت داده تا خودشان و توانایی هایشان را به اثبات برسانند.

شواهد و شنیده ها اکنون از این موضوع حکایت دارند که چنانچه این واحد از شرکت ژاپنی نتواند به سودآوری و موفقیت دست یابد، "گزینه های گوناگونی" برایش در ذهن کمپانی مادر و مدیرانش وجود خواهند داشت. این موضوعی محسوب می شود که هیرای نیز با صراحت به آن اشاره کرده و هر چند دقیقاً مشخص نیست که گزینه هایی پیش رو چه هستند، ولی برخی منابع گمانه زنی می کنند که شاید یکی از آنها خروج از بازار اسمارت فون ها باشد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

گفتنی است اوضاع از زمانی رو به وخامت رفته که در ماه آوریل حدس زده می شد سونی موبایل طی سال جاری میلادی زیانی ۳۹۰ میلیون دلاری را رقم بزند، اما ناکامی های پی در پی این برند سبب گشته اند تا تحلیل گران حالا بر روی ضرری ۴۸۰ میلیون دلاری اتفاق نظر داشته باشند.

یکی از دردسرهای اصلی ژاپنی ها عدم موفقیت در بازار آمریکا است. آنها از بازار مذکور تنها یک درصد سهم می برند و در میهن خود نیز سهمشان از ۱۷.۵ درصد بالاتر نرفته، همه ی این موارد در حالی رقم می خورند که دستگاه های میان رده و اقتصادی سونی هم به خاطر هجوم محصولات ارزان قیمت و با کیفیت چینی به بازار حال روز خوشی را تجربه نکرده و فروش مطلوبی ندارند.

شرکت مورد بحث به تازگی از خانواده پرچمداران جدیدی با نام اکسپریا زد ۵ پرده برداشته که در راس آنها محصولی درخشان با عنوان اکسپریا زد ۵ پریمیوم که صفحه نمایش 4K دارد قرار گرفته. این دیوایس اگرچه مورد توجه کارشناسان و کاربران واقع شده اما هنوز فروش موفقش در بازارهایی همچون ایالات متحده با ابهام روبروست و مشخص نیست افراد در این منطقه روی خوش به آن نشان خواهند داد یا خیر.

نظر شما در این رابطه چیست و آیا فکر می کنید در آینده ای نزدیک پایان کار سونی موبایل را شاهد خواهیم بود یا این برند گرانقدر می تواند به زودی بر مشکلاتش غلبه کند؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (113 مورد)
  • Arad.bt
    Arad.bt | ۲۹ مهر ۱۳۹۴

    خخ هیچ وقت یه همچین اتفاقی میخوایین بدونین چرا چون بعدش سامسونگ و هواوی میمونن ( راجع به اپل چیزی نمیگم چون بدرد بخور نیست) خب با پردازنده آشغال چینی و سود بسیار زیاد برای موبایل فروش ها

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی