ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت Mattel هدست واقعیت مجازی مخصوص کودکان خود را معرفی کرد

واقعیت مجازی با قدرتی کامل از راه می رسد و قشر عظیمی را درگیر خود می کند اما آیا توسعه دهندگان این تکنولوژی و سازندگان محتواهای آن، فکری هم به حال کودکان کرده اند؟ دست ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۶ مهر ۱۳۹۴ | ۰۱:۰۰

واقعیت مجازی با قدرتی کامل از راه می رسد و قشر عظیمی را درگیر خود می کند اما آیا توسعه دهندگان این تکنولوژی و سازندگان محتواهای آن، فکری هم به حال کودکان کرده اند؟ دست بر قضا، شرکت Mattel دست به کار شده و با ساخت هدستی کودک پسند، تکنولوژی را برای خردسالان نیز دوست داشتنی کرده است.

هدست View-Master، که نوعی پیشرفته و کودکانه از تکنولوژی کاردبورد گوگل است، یک بدنه خوش رنگ و لعاب قرمزی دارد و قیمت ابتدایی آن 30 دلار در نظر گرفته شده. 3 بسته جداگانه نیز برای خرید مد نظر است که هر کدام از آن ها 15 دلار به قیمت نهایی محصول می افزاید و در عوض اپلیکیشن و برنامه های بیشتر در اختیار کاربر قرار می دهد.

شما می توانید هر تلفن همراهی، از جمله آیفون 6 پلاس و نکسوس 6 را درون این بسته قرار دهید و با استفاده از اپلیکیشن ها و بازی های ساخته شده برای آن، تجربه ای جذاب را به چشم خود ببینید.

Mattel برای توسعه محتوای هدست View-Master برای کودکان، از متخصصین ناسا و نشنال جئوگرافیک کمک گرفته تا محتوایی بیافریند خاص خردسالان. نتیجه این همکاری، ساخت برنامه هایی بوده که علاوه بر آموزش، جنبه تفریحی و جذابیت را نیز حفظ کرده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • opda511
    opda511 | ۱۶ مهر ۱۳۹۴

    خرید ایرانیها ار ebay و امازون ممکن شد

    http://www.asriran.com/fa/news/422078/خرید-ایرانی‌ها-از-‌ebay-و-amazon-ممکن-شد

    • رضا
      رضا | ۱۶ مهر ۱۳۹۴

      چطور ممکن شد وقتی هنوز تو لیستشون Iran نیست؟
      و چجوری مبلغشو پرداخت کنیم؟؟؟

مطالب پیشنهادی