ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بررسی دیجیاتو: آیفون 6 اس ؛ لمس بُعد سوم

آیفون اپل محصولی است که همه آن را با نوآوری می شناسند و کاربران انتظار دارند آیفون جدید هر بار با ویژگی جدید و خلاقانه ای معرفی شود. هر چه قدر خوب باشید، انتظارها از شما ...

عماد ساعدی
نوشته شده توسط عماد ساعدی | ۱۷ مهر ۱۳۹۴ | ۰۰:۳۰

آیفون اپل محصولی است که همه آن را با نوآوری می شناسند و کاربران انتظار دارند آیفون جدید هر بار با ویژگی جدید و خلاقانه ای معرفی شود. هر چه قدر خوب باشید، انتظارها از شما بیشتر می شود. البته اپل هم خوب رگ خواب کاربرانش را دارد و می داند چه موقع، چه کار کند تا آن ها را به سمت خود بکشاند. از طرف دیگر، اپل نه تنها سعی می کند در زمان مناسب نیاز کاربران را پاسخ دهد، خودش هم برای آن ها نیازهای جدید خلق می کند.

موبایل جدید اهالی کوپرتینو با یک قابلیت جدید و کاملاً نوآورانه پا به میدان گذاشته: 3D Touch. این فناوری به صفحه نمایش لمسی اجازه می دهد نسبت به میزان فشار حساس باشد تا سیستم عامل بر اساس آن کاربردهای مختلفی تعریف کند. این قابلیت در کنار ارتقای دوربین، بهبود حسگر اثر انگشت و ارتقای سخت افزار، اساسی ترین تغییرات آیفون 6 اس هستند.

آیفون جدید با این که از نظر ظاهری تغییری نکرده، اما از درون تغییرات زیادی به خود دیده که در این میان، فناوری 3D Touch مؤثرتر از دیگر ویژگی های آن ظاهر می شود. اپل و بسیاری از افراد معتقدند که این فناوری، تحولی در دنیای نمایشگرهای لمسی و اپلیکیشن ها ایجاد خواهد کرد. ما نیز تصمیم گرفتیم آیفون 6 اس را امتحان کنیم و تجربه خودمان را با شما به اشتراک بگذاریم.

ما در دیجیاتو بررسی ویژه ای از آیفون 6 اس برای شما آماده کرده ایم که با مراجعه به آدرس زیر می توانید آن را مطالعه کنید:

بررسی دیجیاتو: آیفون 6 اس؛ لمس بُعد سوم

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (65 مورد)
  • امیر
    امیر | ۲۵ مهر ۱۳۹۴

    بچه ها گلکسی نوت 5 بهتره یا آیفون 6s؟
    با سیستم عامل هر دوشون هم آشنا ام و مشکلی باهاشون ندارم با در نظر گرفتن تمامی امکانات (دوربین صفحه و...) کدومو بخرم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی