ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی از قیمت پلی استیشن 4 در کانادا و ایالات متحده کاست

برای تعطیلات کریسمس پیش رو، سونی عناوین بسیار زیادی مانند Uncharted: The Nathan Drake Collection و محتویاتی انحصاری از قبیل نسخه ی سوم سری بلک آپس در اختیار دارد. اما این شرکت تصمیم گرفته که ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۷ مهر ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

برای تعطیلات کریسمس پیش رو، سونی عناوین بسیار زیادی مانند Uncharted: The Nathan Drake Collection و محتویاتی انحصاری از قبیل نسخه ی سوم سری بلک آپس در اختیار دارد. اما این شرکت تصمیم گرفته که پیشنهادی هیجان انگیز به مخاطبان خود بدهد و کنسول نسل هشتمی خود را از این پس با قیمتی پایین تر عرضه کند.

همان طور که فیل اسپنسر، مدیر برند اکس باکس پیش بینی کرده بود، سونی اعلام کرد که از امروز، قیمت کنسول پلی استیشن به 349.99 دلار آمریکا و 429.99 دلار کانادا کاهش خواهد یافت. این در حالی است که قیمت این کنسول، چندی پیش در ژاپن نیز با افت قیمت مواجه شد.

علاوه بر واحدهای معمولی کنسول پلی استیشن 4، باندل های آن نیز با کاهش قیمت در تعطیلات عرضه خواهند شد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

همان طور که می توان در جدول زیر مشاهده کرد، تمام واحدهای پلی استیشن 4 و باندل های آن، به کاهش 50 دلاری در آمریکا و کاهش 80 دلاری در کانادا مواجه شده اند. بسیاری از باندل های جذاب سونی، مانند باندل Black Ops 3 و Star Wars Battlefront و غیره از این کاهش قیمت بهره مند شده اند.

Untitled

اگر هنوز کنسول نسل هشتمی سونی را تهیه نکرده اید، حالا فرصت مناسبی است تا با قیمتی ارزان تر، به کنسول محبوب و پرفروش پلی استیشن 4 دسترسی یابید.

باید اشاره کرد که با توجه به باندل های معرفی شده از سوی مایکروسافت برای اکس باکس وان و نیز کاهش قیمت پلی استیشن 4، مطمئنا در تعطیلات امسال، شاهد رقابتی جذاب میان دو کمپانی بزرگ صنعت گیمینگ خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • Hesam
    Hesam | ۱۷ مهر ۱۳۹۴

    خعلیم عالی،مشتری مداری با برنامه به این میگن
    ---------
    دوستانی ک علاقه دارن ps4 remote play رو تو گوشیشون تجربه کنن،یه میل به من بدن بهشون یاد بدم،یه راه پیدا کردم ک به همه گوشیا میخوره،کنترل dualshocke4 هم میتونین به راحتی بدون نرم افزار جانبی به گوشیتون متصلش کنید!!
    Hesamafshari@yahoo.com

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی