ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پنج افزونه رایگان جیمیل برای مدیریت بهتر ایمیل ها

یکی از سرویس های اینترنتی که شبکه های اجتماعی هرگز موفق نشده اند به حاشیه اش برانند، ایمیل ها هستند. جیمیل یکی از پرطرفدارترین آنهاست که به خاطر امکانات فراوان، رابط کاربری ساده و سبک و همچنین ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۷ مهر ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

یکی از سرویس های اینترنتی که شبکه های اجتماعی هرگز موفق نشده اند به حاشیه اش برانند، ایمیل ها هستند. جیمیل یکی از پرطرفدارترین آنهاست که به خاطر امکانات فراوان، رابط کاربری ساده و سبک و همچنین افزونه هایی رایگان در میان دوستداران تکنولوژی به محبوبیت رسیده است.

در این مطلب به معرفی پنج نمونه از این افزونه های رایگان می پردازیم؛ ابزارهایی که به کمکشان می توانید اینباکس جیمیل را به خوبی رام کرده و کارایی این سرویس را تا بیشترین حد ممکن افزایش دهید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

 Boomerang

3051940-slide-01-boomerang

اگر از میان افزونه های این فهرست قصد دارید تنها یکی را برگزینید، بهتر است انتخابتان Boomerang باشد. با این افزونه کاربردی می توانید ایمیل های اینباکس را به طور موقت پاک کنید و در تاریخ و زمانی مشخص، مجددا آنها را به اینباکس بازگردانید. بنابراین استفاده از این افزونه، راه ساده ایست تا بتوانید هر ایمیل را به یک یادآور مستقل تبدیل کنید.

قابلیت دیگر این افزونه، امکان ارسال ایمیل های زمان بندی شده است. دوست دارید رئیستان تصور کند که برای پروژه فعلی شرکت به شدت در حال تلاشید؟ با کمک این افزونه به وی یک ایمیل زمان بندی شده برای ساعت سه پس از نیمه شب بفرستید. البته بومرنگ کاملا رایگان نیست و در نسخه غیرپولی آن تنها می توانید ده ایمیل زمان بندی شده را در هر ماه بفرستید.

Rapportive

3051940-slide-02-rapportive

افزونه Rapportive پس از نصب،حساب کاربری لینکدین مخاطبین ایمیل شما را چک می کند، بنابراین در حین ارسال رایانامه در جیمیل می توانید سمت کاری، عکس و اطلاعات دیگری در مورد این افراد را مشاهده کنید. از دیگر امکانات این افزونه می توان به نمایش ارتباطات مشترک شده، دسترسی سریع به حساب کاربری لینکدین مخاطبین و حتی امکان گذاشتن قرار ملاقات با این افراد اشاره نمود.

BatchedInbox

3051940-slide-03-batchedinbox

داشتن یک اینباکس شلوغ و پرترافیک بسیار آزاردهنده است. با افزونه BatchedInbox می توانید کاری کنید که ایمیل ها تنها در ساعات مشخصی از روز وارد اینباکس شما شوند. به عنوان مثال، با کمک آن می توانید ساعت هشت الی نه صبح را برای دریافت ایمیل ها تعیین کنید.

این افزونه با بکارگیری یک فیلتر، ایمیل های شما را تحت یک لیبل بخصوص پنهان می کند، بنابراین در صورت نیاز می توانید به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید. تنظیم فیلترهای قابل شخصی سازی از دیگر قابلیت های این افزونه کاربردی هستند.

Unroll.Me

3051940-slide-04-unrollme

به احتمال زیاد، شما هم روزانه با حجم انبوهی ایمیل از طرف سرویس هایی که در آنها ثبت نام کرده اید بمباران می شوید. افزونه Unroll.Me شما را قادر می سازد تا کلیه ایمیل های این چنینی را در یک نگاه مشاهده کرده و تنها با یک کلیک از شر آنها خلاص شوید.

با این وجود اگر بعضی از آنها برایتان اهمیت دارند، می توانید نگهشان دارید و به جای باز کردن آنها به صورت تک تک، همگی را در یک طومار الکترونیکی بلند بالا مشاهده کنید.

Find Big Mail

3051940-slide-05-find-big-mail

جیمیل برای ذخیره سازی ایمیل و فایل، 15 گیگابایت فضا در اختیارتان قرار داده است. اگر احساس می کنید که این فضا در حال پر شدن است، Find Big Mail می تواند اینباکس شما را به نحوی شگفت انگیز پاکسازی کند. این افزونه به طور خودکار آدرس های ارسال کننده اسپم را تشخیص داده و فهرستی از آنها تهیه می کند.

با مشاهده این فهرست حالا می توانید از شر تمامشان خلاص شده و جای بیشتری برای ایمیل های مفید و کاری باز کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • uvwvs
    uvwvs | ۱۸ مهر ۱۳۹۴

    از دوستان کسی افزونه ای مشابه با mxHero رو که محدودیت استفاده 10 بار در ماه رو نداشته باشه، میتونه معرفی کنه؟

    یکی از قابلیت های فوق العاده این افزونه، «تِرَکینگ ایمیل» ارسالی هستش که مثلا در چه ساعتی باز شده ایمیل توسط گیرنده، کدوم یکی از ضمائم رو دانلود کرده، در چه شهری/کشوری، از روی چه سیستمی و ...

    قابلیت های دیگه مثه، ارسال ایمیل در زمان تعیین شده قبلی و ... رو هم داره البته

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی