ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کنترل پنل ممکن است به زودی از ویندوز 10 حذف شود

کنترل پنل برای سالیان متمادی مرکزی بود که کاربران ویندوز عادت داشتند برای تغییر تنظیمات کامپیوترشان، به آن مراجعه کنند. این قسمت اما در ویندوز ۸ تحت تاثیر بخشی جدید به نام Settings قرار گرفت. مایکروسافت ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۷ مهر ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۱

کنترل پنل برای سالیان متمادی مرکزی بود که کاربران ویندوز عادت داشتند برای تغییر تنظیمات کامپیوترشان، به آن مراجعه کنند. این قسمت اما در ویندوز ۸ تحت تاثیر بخشی جدید به نام Settings قرار گرفت.

مایکروسافت در واقع اپلیکیشن Settings را به عنوان جایگزین کنترل پنل برای نمایشگرهای لمسی در نظر گرفته بود، اما عملکرد موازی این دو بخش باعث شد تا انتقادات بسیاری بابت پیچیده کردن امور به سوی مایکروسافت روانه شود.

مایکروسافت در ویندوز ۱۰، تلاش کرد تا اپلیکیشن Settings را پخته تر کند و امکانات بیشتری را به آن اضافه نماید. با این حال همچنان کنترل پنل در آخرین نسخه از سیستم عامل این شرکت، دیده می شود و باز هم فعالیت موازی این دو قسمت باعث گیج شدن کاربران شده است.

اما اکنون به نظر می رسد که ردموندی ها آماده خداحافظی با کنترل پنل هستند و قصد دارند تا Settings را به مرکز اصلی تنظیمات ویندوز تبدیل نمایند.

به تازگی Gabe Aul، مدیر پروژه Insider و Brandon LeBlanc، برنامه نویس ارشد مایکروسافت، در توییتر اعلام کرده اند که در طی ماه های آتی، کنترل پنل از ویندوز حذف خواهد شد تا بدین شکل همه چیز در Settings متمرکز گردد و کدهای ویندوز نیز سر و شکلی بهینه تر به خود گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • Nima
    Nima | ۱۸ مهر ۱۳۹۴

    بری دیگه بر نگردی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی